۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دایی; تاوان اشتباه سیاسی را هواداران پرسپولیس دادند/ کار کردن در این شرایط سخت است
کد خبر: ۵۹۰۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

بدشانسی نمی‌آوردیم ۷ امتیازی بودیم

دایی; تاوان اشتباه سیاسی را هواداران پرسپولیس دادند/ کار کردن در این شرایط سخت است

مربی تیم فوتبال صبای قم معتقد است این هواداران پرسپولیس بودند که تاوان اشتباه سیاسی را دادند.

 دایی; تاوان اشتباه سیاسی را هواداران پرسپولیس دادند/ کار کردن در این شرایط سخت است
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، محمد دایی با بیان این مطلب اظهار داشت: تیم صبا از 3 بازی 3 امتیاز گرفته که نسبت به شرایطی که داشتیم و تغییرات زیادی که تیم ما نسبت به فصل قبل انجام شده نتایج بدی نبوده اما اگر یک مقدار شانس داشتیم این 3 امتیاز 7 امتیاز می‌شد. به هر حال کار کردن در این شرایط سخت است و انشالله بعد از هفته پنجم لیگ اردویی خواهیم داشت و تیم به شرایط مطلوب خواهد رسید.

وی ادامه داد: این هفته در تهران با راه آهن بازی داریم که تیم خوب و جوانی است و خوب هم می دوند و می جنگند اما برای برد به زمین می رویم. هر 2 تیم زمان کافی نداشتند اما تفاوت این است که راه آهن اسکلت فصل قبلش را حفظ کرده و تغییرات کمی داشته اما ما هم به لحاظ بدنی عقب هستیم و هم تغییرات زیادی داشته ایم اما مهره های باتجربه‌تری داریم که می توانیم از تجربه آنها استفاده کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

دایی در پایان و در مورد اظهارات حمیدرضا سیاسی که کنار گذاشتن علی دایی از پرسپولیس را در فصل گذشته اشتباه دانسته؛ اظهار داشت: او نظر خودش را گفته و مرور زمان ثابت کرد که اشتباه کرده و وقتی خودش اعتراف کرده؛ ما چه بگوییم؟ اما بحث این است که تاوان این اشتباه را چه کسی داد؟ تاوان این اشتباه را همه دادند یعنی هم بازیکنان هم مربی و هم هواداران تاوان این اشتباه را دادند و روزهای سختی را گذراندند. خدا کند از این اشتباهات عبرت بگیرند و دیگر تکرار نشود و حرفه‌ای عمل کنند. وقتی کسی را می‌آورند همه جوره حمایت کنند و چوب لای چرخ او نگذارند.


انتهای پیام/7008

منبع: ایلنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان