۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین بخشنامه جدید وزارت علوم برای دانشجویان نمونه ملی
کد خبر: ۵۹۰۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون وزیر علوم خبر داد:

بخشنامه جدید وزارت علوم برای دانشجویان نمونه ملی

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: دانشجویان نخبه ای که در سطح ملی معرفی می شوند مازاد برظرفیت دانشگاه ها بدون آزمون در مقطع بالاتر پذیرش می شوند.

 بخشنامه جدید وزارت علوم برای دانشجویان نمونه ملی
به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین ، مجتبی شریعتی نیاسر در حاشیه تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری سال ۹۳ گفت: به درخواست دانشجویان نمونه کشوری مقرر شد به دانشگاه ها این اختیار داده شود که از نخبگانی که در سطح ملی معرفی شدند، مازاد بر ظرفیت شان، بدون آزمون در مقاطع بالاتر پذیرش کنند.

وی ادامه داد: بنابراین طی یکی دو روز آینده به دانشگاه ها بخشنامه ای ارسال می شود که این بخشنامه به آنها اجازه می دهد، دانشگاه ها علاوه بر ظرفیت ۲۰ و ۱۰ درصدی که برای پذیرش دانشجویان نخبه بدون آزمون در مقاطع بالاتر برخوردارند، بتوانند دانشجویان نخبه ای که در سطح ملی نیز معرفی می شوند را بدون آزمون در مقاطع بالاتر پذیرش کنند.

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: این بخشنامه به گفته معاون آموزشی وزارت علوم شامل حال ۴۰ دانشجوی نمونه ای که روز گذشته در نهاد ریاست جمهوری تقدیر شدند نیز می شود.

به گزارش مهر، ۶۰ نفر از دانشجویان نمونه کشوری روز گذشته تقدیر شدند که ۴۰ نفر از این دانشجویان تحت پوشش وزارت علوم بودند.


انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان