۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جریانی به دنبال کمرنگ‌کردن چهره تبلیغی ایران در بین ملت‌های جهان است/ رهبری برای بار دیگر به داستان رابطه با آمریکا خاتمه بخشید
کد خبر: ۵۹۰۳۵ نویسنده: سید مرتضی حسینی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

جریانی به دنبال کمرنگ‌کردن چهره تبلیغی ایران در بین ملت‌های جهان است/ رهبری برای بار دیگر به داستان رابطه با آمریکا خاتمه بخشید

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: اخیرا عده‌ای در داخل کشور به دشمنان گِرا می‌دادند که ایران به دنبال رابطه با آمریکاست اما رهبری در سخنرانی اخیر خود فرمودند: اجازه نفوذ و حضور سیاسی، فرهنگی و اقتصادی آمریکایی‌ها را در کشور نمی‌دهیم.

جریانی به دنبال کمرنگ‌کردن چهره تبلیغی ایران در بین ملت‌های جهان است/ رهبری برای بار دیگر به داستان رابطه با آمریکا خاتمه بخشید
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، در خصوص بیانات اخیر رهبری و تاکید ایشان بر اینکه اجازه نفوذ و حضور آمریکا در ایران را نمی‌دهیم اظهار کرد: صحبت‌های اخیر رهبری در جمع مسلمانان کشورهای مختلف چندین بخش دارد که هر کدام حاوی نکات و پیام‌های ارزشمندی برای فضای داخل و خارج از کشور است.
وی در ادامه افزود: اساس فکری و عقیدتی نظام جمهوری اسلامی مبارزه با ظلم و ستم است و این منطق و اساس شکل‌گیری مذهب تشیع و اسلام است. همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند ایران اسلامی با ظالم به توافق نمی‌رسد و این عقیده را در کل جهان تبلیغ می‌کند.
این نماینده مجلس با اشاره به دیدگاه افرادی که به دنبال رابطه با آمریکا هستند ابراز کرد: عده‌ای به بهانه شکل‌گیری مذاکرات هسته‌ای به دنبال ایجاد رابطه با آمریکا هستند، این اشخاص باید بدانند که این موضوع با مبانی دینی و انقلابی ما سازگاری ندارد مگر آنکه استکبار جهانی از ظلم و ستم و روحیه مستکبری خود دست بردارد.
وی با بیان اینکه جریانی به دنبال کمرنگ کردن چهره تبلیغی جمهوری اسلامی ایران در بین ملت‌های جهان است بیان کرد: مسلمانان کشورهای اسلامی ایران را به عنوان الگویی برای مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویی‌های استکبار جهانی می‌شناسند.
عده‌ای در داخل کشور توافق با غربی‌ها را به منزله کنار آمدن با آمریکا می‌دانند
این کارشناس سیاسی ادامه داد: اخیرا عده‌ای در داخل کشور به دشمنان گِرا می‌دادند که ایران به دنبال رابطه با آمریکاست اما رهبری در سخنرانی اخیر خود فرمودند: اجازه نفوذ و حضور سیاسی، فرهنگی و اقتصادی آمریکایی‌ها را در کشور نمی‌دهیم.
وی تصریح کرد: نکته دیگر سخنان رهبری اشاره به عقیده‌ای داشت که غربی‌ها در ذهن خود می‌پروراندند. از زمانی که ایران اسلامی با گروه 1+5 وارد مذاکره هسته ای در دولت یازدهم شد آمریکایی‌ها گمان می‌کردند با سرگرم کردن ایران در مذاکرات برای گرفتن امتیاز از آنها همانطور که توانستند در عراق، یمن، سوریه نفوذ کنند، در ایران هم می‌توانند حضور پیدا کنند.
حسینی با بیان اینکه رهبری برای بار دیگر به داستان رابطه با آمریکا خاتمه بخشید عنوان کرد: اوباما رئیس جمهور آمریکا اخیرا در کنگره خطاب به نمایندگان کشورش مطرح کرده بود که شماها به این مفاد توافق قانع باشید ما پس از تصویب آن برای ایران برنامه داریم یعنی سران این کشور هیچ زمانی به دنبال آسایش ملت ایران نبوده اند.
وی با انتقاد از اینکه چرا عده‌ای باید در کشور بحث راه اندازی دفتر حافظ منافع آمریکا در ایران را مطرح کنند تصریح کرد: آمریکایی‌ها به دنبال یافتن فضایی برای حضور فرهنگی و اقتصادی در ایران هستند تا بدین بهانه فعالیت خود را در عرصه سیاسی پیش ببرند.
نماینده مردم قزوین در مجلس افزود: رهبری با این تاکید که حضور و نفوذ آمریکایی‌ها را در ایران با جدیت رد کرد توانست با بصیرت توطئه‌های داخلی را خنثی و امید حضور توطئه گران آمریکایی را در کشور را قطع کند.
وی در پایان با بیان اینکه عده‌ای در داخل کشور توافق با غربی‌ها را به منزله کنار آمدن با آمریکا می‌دانند گفت: موضوع توافق با گروه 1+5 هیچ ارتباطی با ایجاد رابطه با آمریکا ندارد و در حال حاضر برجامی به تصویب نرسیده که نتیجه نادانسته آن را جشن بگیریم و کار هسته‌ای را به تمام شده تلقی کنیم.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

امین / ۲۹ مرد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۲

اقای حسینی از شما می خواهم درگیراین دعواهای بی حاصل سیاسی نکنید وبر خدمت بر مردم علی خصوص قشر مستعضف نمایید فقط بدانید فساداداری و تبعیض وپارتی بازی غوغا می کند
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان