۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین آزادگان در اسارت نبودند؛ دشمن در اسارت روح بزرگ آنان بود
کد خبر: ۵۹۰۲۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

آزادگان در اسارت نبودند؛ دشمن در اسارت روح بزرگ آنان بود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: آزادگان نه تنها در اسارت دشمن نبودند؛ بلکه دشمن در اسارت روح بزرگ و اعتقاد راسخ آن‌ها بود.

آزادگان در اسارت نبودند؛ دشمن در اسارت روح بزرگ آنان بود

به گزارش خبرنگار « صبح قزوین » از ایلام، علی دل پیشه، رئیس دانشگاه ایلام با صدور پیامی مبنی بر تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور، آنان را نماد سرافرازی، آزادگی، پایمردی، عزت و شرف این ملت نامید.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

 

۲۶ مرداد ماه؛ سالروز ورود غیور مردانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس در عرصه میدان جنگ دلیرانه از کیان کشور دفاع کردند و در هنگامه اسارت نیز صبورانه مقاومت ورزیدند و لحظه ای در برابر دشمن زبون سر به نشانه تسلیم خم نکردند. آنان نه تنها در اسارت دشمن نبودند، بلکه دشمن در اسارت روح بزرگ واعتقاد راسخ آنها بود.

 

آزادگان سرافرازپیام آوران انقلاب بودند، غریبانه و مظلومانه در میان کینه توزی دشمنان و تلخ کامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه تثبیت ارزش های متعالی دینی، استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.

 

آنان با ایمانی راسخ، اراده هایی پولادین و صبری مثال زدنی و با رهایی از قید و بندها، تمام هستی خویش را در طبق اخلاص نهاده و با تحمل سخت ترین شرایط نماد سرافرازی، آزادگی، پایمردی، عزت و شرف این ملت شدند.

 

اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای معزز، فرارسیدن سالروز ورود افتخار آفرین آزادگان سرافراز به میهن را به عموم مردم شریف استان، جامعه ایثارگران و بویژه به این قهرمانان صبر و پایداری و خانواده های محترم شان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

منبع: اخبار دانشگاه ها - دانشجو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان