۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین درس‌های کودتای ۲۸مرداد/ هشدار رهبری در مورد نفوذ آمریکا دقیق و به موقع بود
کد خبر: ۵۸۹۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

لاریجانی در صحن علنی مجلس:

درس‌های کودتای ۲۸مرداد/ هشدار رهبری در مورد نفوذ آمریکا دقیق و به موقع بود

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح روش‎های نفوذ آمریکا در بین اقشار مختلف در کودتای ۲۸ مرداد، هشدار امروز رهبری در مورد نفوذ آمریکا را هشداری واقع‎بینانه، دقیق و به موقع خواند.

 درس‌های کودتای ۲۸مرداد/ هشدار رهبری در مورد نفوذ آمریکا دقیق و به موقع بود
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، در ابتدای جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی رئیس مجلس در سالروز کودتای ۲۸ مرداد روش‌های نفوذ آمریکا در بین اقشار مختلف نظامی، فرهنگی و سیاسی و ... در کودتای ۲۸ مرداد را تشریح کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در ادوار مختلف پس از انقلاب، امام (ره) تاکید می‌فرمودند که مجلس در راس امور است به خاطر همین شواهد تاریخی بود.

وی ادامه داد: اگر امروز رهبری معظم انقلاب در مورد نفوذ آمریکا در بخش‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی هشدار می‌دهد، به خاطر این واکاوی تاریخ گذشته ایران است که ملاحظه فرمودید که در میان نیروهای مسلح، فرهنگیان، سیاسیون و در میان اقشار اقتصادی، آمریکا شبکه‌های نفوذ ایجاد کرده بود.

لاریجانی تصریح کرد: هشدار رهبری در مورد نفوذ آمریکا، هشداری واقع‌بینانه و دقیق است که در همه شرایط افراد بصیر جامعه نسبت به این مسئله حساس باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مسئله هسته‌ای و مذاکرات یک چیز است اما ما نمی‌توانیم از تاریخ گذشته منخلع شویم. ما روش‌های نفوذ آمریکا در بخش‌های مختلف را دیده‌ایم و اقدامات آنها در ستیز با اراده ملت را مشاهده کرده‌ایم.

لاریجانی گفت: هشدار رهبری، هشداری به موقع و سنجیده بود که باید همه عزیزان مورد توجه قرار دهند.

به گزارش مهر، نمایندگان مجلس پس از اظهارات لاریجانی، صحبت‌های وی را با فریاد مرگ بر آمریکا تایید کردند.


انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان