۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مشتری مداری در ارائه خدمات از اهداف مهم بیمه معلم است/ رشد ۳۰۰ درصدی در عرضه انواع بیمه نامه‌ها
کد خبر: ۵۸۹۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیر شعبه بیمه معلم قزوین:

مشتری مداری در ارائه خدمات از اهداف مهم بیمه معلم است/ رشد ۳۰۰ درصدی در عرضه انواع بیمه نامه‌ها

مدیر شعبه بیمه معلم قزوین با اشاره به رشد ۳۰۰ درصدی در عرضه انواع بیمه نامه‌ها به بیمه شدگان و بیمه گذاران تحت پوشش گفت: مشتری مداری در ارائه خدمات از اهداف مهم بیمه معلم است.

مشتری مداری در ارائه خدمات از اهداف مهم بیمه معلم است/ رشد ۳۰۰ درصدی در عرضه انواع بیمه نامه‌ها
محمد جوکار، مدیر شعبه بیمه معلم قزوین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: استان قزوین به دلیل نزدیکی به تهران، شاهراه ارتباطی با غرب و شرق کشور و وجود جاده‌های ترانزیتی از موقعیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی افزود: وجود زیرساخت‌های مناسب از جمله تاسیس اولین شهرک صنعتی کشور با قدمت 45 سال و فعالیت 12 شهرک صنعتی این استان را به عنوان یکی از مقاصد سرمایه گذاری داخل و خارج مطرح کرده است.
مدیرشعبه بیمه معلم قزوین خاطرنشان کرد: سرپرستی استان قزوین در سال 87 فعالیت رسمی خود را در زمینه ارائه انواع خدمات بیمه‌ای شروع کرد وبا فعالیت مستمر و ارائه خدمات نوین بیمه‌ای و جلب رضایت بیمه شدگان و بیمه گذاران، توانست اعتماد مردم استان را جلب نموده و جایگاه ویژه‌ای را نزد آنها پیدا کند.
وی بیان کرد: مشتری مداری در ارائه خدمات از اهداف عالیه بیمه معلم بوده که توانستیم در جهت دستیابی به این موفقیت و کسب سهم قابل توجهی از بازار استان نائل آییم.
جوکار تصریح کرد: سرپرستی استان براساس برنامه مدون از پیش تعیین شده توانست با راهنمایی آقای تحسیری و تلاش همکاران و شبکه فروش فعال و منسجم، به رشد 300 درصدی در عرضه انواع بیمه نامه‌ها به بیمه شدگان و بیمه گذاران تحت پوشش برسد که این رشد ما را به کسب رتبه بهتر امیدوار نمود.
وی بیان کرد: بیمه معلم قزوین، ادارات و سازمان‌هایی چون میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین، شهرداری‌ها، اداره گاز، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت‌هایی نظیر آریان فولاد، سیستم‌های صنعتی، فولاد امام رضا را تحت پوشش بیمه خود قرار داده است.
مدیر شعبه بیمه معلم در قزوین عنوان کرد: با تلاش شبکه فروش و حسن انتخاب مردم استان بیش ازیک هزار و 300 بیمه عمر در طول یکسال در سطح استان صادر شده است.
وی ادامه داد: ازعوامل مهم که تاثیر به سزایی در روند فعالیت شرکت بیمه معلم و پیامد آن در کشور دارد می توان به برنامه‌ریزی اصولی و خروج شرکت بیمه از لیست تحریم اروپا که با تلاش و پیگیری معاونت حقوقی و امور بین الملل ریاست جمهوری و مسئولان وزارت امور خارجه همچنین مدیران این شرکت انجام شد اشاره کرد که این شرکت می تواند همچون گذشته، ناوگان کشتیرانی کشور را تحت پوشش بیمه‌ای خود داشته باشد.
جوکار عنوان کرد: انعقاد قرارداد با وزارت آموزش و پرورش در رشته‌های مختلف بیمه‌ای بستر مناسبی جهت رسیدن به اهداف شرکت ایجاد کرده است.
مدیر شعبه بیمه معلم در قزوین تصریح کرد: با توجه به برنامه استراتژیک شرکت بیمه معلم و هدفگذاری این شرکت مبنی بر اینکه طی 5 سال آینده جزء5 شرکت برتربیمه کشور قرار گیرد شعبه قزوین نیز به کمک شبکه فروش و مساعدت مدیران استانی در جهت رسیدن به این هدف تلاش کرده به طوریکه در سطح استان و سطح شعبات بیمه معلم به عنوان بهترین شعب برتر معرفی و موفقیت های لازم را بدست آورد.
وی در پایان گفت: انجام مسئولیت همکاران و شبکه فروش که مهمترین آن اجرای برنامه‌های بیمه معلم در استان قزوین و استفاده از پتانسیل غیر قابل انکار صنعت بیمه در این استان بود، موجب کاشت بذر امید و همدلی میان همکاران و خانواده بزرگ بیمه معلم شده است.
انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان