۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ترکیب اولیه کمیسیون ویژه بررسی برجام مشخص شد/ سهم مساوی فراکسیون ها
کد خبر: ۵۸۹۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

برنامه جامع اقدام مشترک

ترکیب اولیه کمیسیون ویژه بررسی برجام مشخص شد/ سهم مساوی فراکسیون ها

ترکیب اولیه کمیسیون ویژه برجام - برنامه جامع اقدام مشترک - در جلسه صبح امروز (چهارشنبه) فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی مشخص شد.

ترکیب اولیه کمیسیون ویژه بررسی برجام مشخص شد/ سهم مساوی فراکسیون ها
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، صفر نعیمی رز گفت: بر اساس توافق صورت گرفته گذشته در مجلس مقرر شد هر کدام از فراکسیون های رهروان و اصولگرایان پنج نفر را به عنوان نامزدهای عضویت در کمیسون ویژه بررسی توافق جامع معرفی کنند و پنج نفر نیز از میان سایر نمایندگان به این ترکیب اضافه شوند.
وی افزود: بر اساس این توافق در جلسه امروز فراکسیون رهروان آقایان محمدحسن ابوترابی فرد نماینده قزوین، جواد جهانگیرزاده نماینده ارومیه، سیدحسین نقوی حسینی نماینده ورامین، تاجگردون نماینده گچساران و عباسعلی منصوری آرانی نماینده آران و بیدگل از سوی فراکسیون رهروان انتخاب شدند.
به گفته نماینده مردم استارا در مجلس ،علاءالدین بروجردی، منصور حقیقت پور، مهدی زاهدی، اسماعیل کوثری و مسعود پزشکیان و اصولگرایان مجلس برای نامزدی در عضویت در کمیسیون ویژه بررسی برجام انتخاب و آقایان مهرداد بذرپاش، زاکانی، نجابت، کارخانه و نبویان نیز از میان سایر نمایندگان کاندیدای عضویت در فراکسیون شدند.
نعیمی رز خاطرنشان کرد: این اعضا باید به تصویب جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و تأیید نمایندگان برای عضویت در کمیسیون ویژه برجام برسند.


انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان