۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۹، ۱۰
کد خبر: ۵۸۶۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معرفی کتاب:

۹، ۱۰

از یک کتاب انقلابی چه می خواهید؟ اینکه حرف شما را صریح و بی پرده، اما به هنرمندی و زیبایی بزند؟ دقیقا چیزی که با آن ساعاتی حال کنید و چند روز تو حس باشید؟ شاید بهترین انتخاب چند سال اخیر همین کتاب باشد.

۹، ۱۰
صبح قزوین: نام کتاب: نه، ده (چاپ چهاردهم) تألیف: حسین قدیانی تاریخ انتشار: اردیبهشت 1389 تعداد صفحات: 508 نوبت چاپ: اول، بهار 1389 قیمت: 73,000 ریال شمارگان: 2000 معرفی کتاب: نه ده، عنوان کتابی است که از دلنوشته های حسین قدیانی فرزند شهید اکبر قدیانی حاصل آمده است.
دلنوشته های بسیار خواندنی.
 دلنوشته که گفتم، تعارف نبود.
این حرفها از عمق دل و احساس نوشته شده بود.
سیاسی بود، فرهنگی بود، اجتماعی بود، مذهبی بود، روضه بود، فرهنگ پایداری بود، ولی تماما از سر ارادت و عشق نوشته شده بود.
عشق به حضرت ماه.
حضرت ماه که در عصر غیبت خورشید، مامور اتصال ظهور صغرای انقلاب اسلامی به ظهور کبرای مهدی موعود است تا مبادا سیاهی ظلمت حزب شیطانی شب غلبه پیدا کند.
الیس الصبح بقریب؟ خدا به زودی تصمیم کبرایش را می گیرد.
رسالتی دیگر در راه است.
فرق است میان او که اعتقاد دارد و دیگرانی که تنها ده روز با ره بر بوده اند! راستی چرا همزمان با هشت ماه نبرد سایبری و جهاد اکبر نرم ما، عده ای روزه سکوت گرفته بودند؟ اگر ره بر، ره را از بر است، از چه می ترسیم؟ مقدمه برادر بسیجی: حسین صفار هرندی، در کنار مقدمه انقلابی و آتشین سردار حاج سعید قاسمی نوید کتابی جدید را می داد.
از یک کتاب انقلابی چه می خواهید؟ اینکه حرف شما را صریح و بی پرده، اما به هنرمندی و زیبایی بزند؟ دقیقا چیزی که با آن ساعاتی حال کنید و چند روز تو حس باشید؟ شاید بهترین انتخاب چند سال اخیر همین کتاب باشد.
دز انقلابی گری کتاب آنقدر بالاست که به قالیباف و سید مهدی شجاعی که هیچ، به رضا امیرخانی هم رحم نکرده است! کتاب کاملا حکومتی است و ابایی هم ندارد! بلکه اصلا ما بسیجی ها افتخارمان این ست که حکومتی باشیم.
حکومت اسلامی، همان ولایت فقیه است و ولایت همان ولایت رسول الله است.
حضرت روح الله می گفت.
حسین قدیانی مستاجر نیست، خانه اش بیت رهبری است.
اسم کتابش را هم می خواست «بیت رهبری» بگذارد، نشد ولی روی جلد همه اینها رو نوشته که خانه ام بیت رهبری است و ساندیس و اتوبوس و هوندا 125 و .
.
.

*****

در علم سیاست گفته می‌شود «گاه نخبگان سیاسی مانع توسعه سیاسی می‌شوند» که بی‌شک حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم مصداق عینی این سخن است.
در حالی که شرکت چشمگیر مردم در انتخابات نویدبخش شکل‌گیری فضایی آرام برای جامعه بود تا با قوت و طراوات بیشتر به تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی پرداخته شود، مع‌الاسف اعتراض به نتیجه انتخابات و طرح شایعه تقلب و موضع‌گیری غیرشفاف و دو پهلوی نخبگان باعث شکل‌گیری فضای متشنجی گردید که از آن با عنوان «فتنه» یاد شد.
این جو ناآرام میدان آزمایشی نیز برای بسیاری از نخبگان بود تا نسبت خود را با خط ولایت مشخص سازند.
ملت ایران در پاسخ به گستاخی فتنه‌گران حماسه 9 دی را آفریدند و نقطه‌ی پایانی بر هشت ماه متشنج گذاشتند.
نظر به اینکه رسانه‌های بیگانه اعم از بی.
بی.
سی و صدای آمریکا و صدها سایت خبری ضدانقلاب صحنه‌گردان این فتنه بودند مقابله با تبلیغات و شایعه‌پراکنی آنها در فضای سایبر ضروری می‌نمود.
حسین قدیانی یکی از نویسندگان جوان و متعهد این عرصه است که پس از انتخابات قدرت قلم خود را در دفاع از حریم ولایت و برملا ساختن خیانت‌های اصحاب فتنه و دروغگویی‌های رسانه‌های بیگانه به کار بست.
دل‌نوشته‌های ایشان که همانند شط حیاتی به نگارش درآمده است، از عمق جان و دل نشأت می‌گیرد و لاجرم بر دل می‌نشیند.
انتهای خبر/204/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان