۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین برگزاری همایش"نقش و وظایف دختران مسجدی" در قزوین
کد خبر: ۵۸۰۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول برگزاری جشن‌های دهه کرامت در استان خبر داد:

برگزاری همایش"نقش و وظایف دختران مسجدی" در قزوین

مسئول برگزاری جشن‌های دهه کرامت در استان قزوین از برگزاری همایش"نقش و وظایف دختران مسجدی" با هدف تبیین نقش و جایگاه دختران از نگاه دین و در سیره معصومین (ع) خبر داد.

 برگزاری همایش"نقش و وظایف دختران مسجدی" در قزوین
حجت الاسلام علی رمضانی، مسئول برگزاری جشن های دهه کرامت در استان قزوین در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: همزمان با آغاز میلاد حضرت معصومه(س) تا سالروز میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام رضا(ع) برنامه‌های مختلف فرهنگی در کانون‌های مساجد استان قزوین برگزار می شود.
وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت افزود: همایش"نقش و وظایف دختران مسجدی" عنوان یکی از برنامه‌های شاخص در دهه کرامت است که در آستانه روز جهانی مسجد برگزار می‌شود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: این همایش با هدف معرفی و تبیین نقش و جایگاه دختران از نگاه دین و در سیره معصومین و ارائه الگوی رفتاری اهل بیت(ع) به جوانان اسلامی اجرا می‌شود.
رمضانی خاطر نشان کرد: این همایش با سخنرانی خانم نیلیچی زاده مشاور حوزه خانواده و با حضور 140 نفر از دختران فعال کانون‌های مساجد شهر قزوین روز چهارشنبه 28 مرداد ماه در فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) برگزار می شود.
وی عنوان کرد: برگزاری نشست‌های عمومی و تخصصی پیرامون سبک زندگی رضوی و نقش حضرت معصومه(س) در دفاع از ولایت در راستای ترویج هرچه بیشتر سیره و روش امامان از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.
رمضانی برگزاری مراسم جشن و مولودی خوانی و تقدیر از دختران مسجدی و فعال فرهنگی در کانون‌های مساجد را از دیگر برنامه های دهه کراکت برشمرد و گفت: قرائت زیارت نامه امام رضا(ع) یکی از برنامه‌هایی است که در مساجد بین نماز مغرب و عشاء انجام می‌شود.
مسئول برگزاری جشن‌های دهه کرامت در استان قزوین خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی و ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره با موضوعات متناسب با دهه کرامت و نصب پلاکاردهایی با موضوعات و احادیث رضوی از دیگر برنامه‌های کانون های مساجد در دهه کرامت است.
انتهای پیام/7003




دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان