۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ارتقای نرم‌افزارهاي اداري از برنامه‌هاي مهم اداره کارگزینی دانشگاه قم است
کد خبر: ۵۸۰۳۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ارتقای نرم‌افزارهاي اداري از برنامه‌هاي مهم اداره کارگزینی دانشگاه قم است

رئيس اداره كارگزيني دانشگاه قم گفت: طي سال جاري دو رويكرد مهم در كارگزيني این دانشگاه مدنظر قرارداده شده است كه ايجاد تحول در امور اداري يكي از آنها است.

ارتقای نرم‌افزارهاي اداري از برنامه‌هاي مهم اداره کارگزینی دانشگاه قم است

به گزارش « صبح قزوین »، محمودي، رئيس اداره كارگزيني دانشگاه قم گفت: طي سال جاري دو رويكرد مهم در كارگزيني مدنظر قرار داده شده است كه ايجاد تحول در امور اداري يكي از آن ها است.

 

وي افزود: در اين راستا در حال ارتقاء و تجهيز نرم افزارهاي اداري هستيم تا امور اداري مربوط به كارگزيني اعم از حضور و غياب، درخواست ها و مرخصي ها به صورت الكترونيكي شود و از حالت كاغذي خارج شود.

 

رئيس اداره كارگزيني دانشگاه قم انسجام بخشي به وضعيت نيروها اعم از استخدام، حضور و غياب، جذب، ترفيع و مواردي از اين قبيل را از جمله فعاليت ها در حوزه كارگزيني ذكر كرد و بیان داشت: در حال ارتقاء و تجهيز نرم افزارهاي اداري هستيم تا امور اداري مربوط به كارگزيني اعم از حضور و غياب، درخواست ها و مرخصي ها به صورت الكترونيكي شود و از حالت كاغذي خارج شود.

 

محمودی ادامه داد: اميدواريم تا قبل از مهرماه روال هاي مربوط به مرخصي، حضور و غياب و ساير درخواست هاي مربوط به كارگزيني از حالت دستي خارج و الكترونكي شود.

 

وي استخدام و تبديل وضعيت همكاران متناسب با شرايط و قوانين را يكي ديگر از رويكردها برشمرد و افزود: درصدد هستيم تا وضعيت همكاران را از قراردادي به پيماني و يا از پيماني به رسمي درصورت اخذ مجوز و همراهي وزارتخانه علوم و دستگاه هاي ذيربط داشته باشيم.

 

رئيس اداره كارگزيني دانشگاه قم وضعيت قرارداد كاركنان را شامل كارمعين، شرايط قانون كار، پيماني و رسمي دانست و تصريح كرد: در تلاش هستيم تا تمام امور مربوط به كارگزيني داراي آيين نامه هاي تدوين شده باشد تا كارها دريك روال معين انجام پذيرد. به عنوان مثال آيين نامه تبديل وضعيت با همكاري مدريت برنامه و بودجه در حال تدوين است.

 

محمودي با اشاره به اهتمام جدي رياست و معاون مالي و اداري دانشگاه قم مبني بر پيگيري تبديل وضعيت كاركنان افزود: تاكيد رئيس و معاون اداري و مالي دانشگاه قم مبني بر پيگيري تبديل وضع كاركنان به عنوان يكي از برنامه هاي راهبردي در اين حوزه است.

 

وي از الكترونيكي شدن ارزيابي عملكرد كاركنان خبر داد و گفت: در اين زمينه سامانه الكترونيكي ارزيابي عملكرد كاركنان توسط مديريت برنامه و بودجه و تشكيلات و همكاري فناوري اطلاعات پيش بيني و فعال شده تا روال ارزيابي به صورت قانونمند و شفاف باشد و دستورالعملي نيز براي همكاران تهيه شده که پس از تغيير و استقرار نرم افزار مبناي عملكرد كارگزيني قرارگرفته است.

 

رئيس اداره كارگزيني دانشگاه قم در پايان تدوين دستورالعمل ارتقای كاركنان را از برنامه هاي ديگري دانست كه در حال انجام است و گفت: اميدواريم با دعاي خير همكاران و  لطف خداوند بتوانيم در امور و وظايف محوله موفق باشيم.

منبع: اخبار دانشگاه ها - دانشجو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان