۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نتایج قرعه‌کشی عتبات عالیات اعلام شد
کد خبر: ۵۷۹۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در ۸ اولویت

نتایج قرعه‌کشی عتبات عالیات اعلام شد

نتایج قرعه‌کشی عتبات عالیات برای ایام عرفه، عید قربان، تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) در ۸ اولویت امروز اعلام شد.

نتایج قرعه‌کشی عتبات عالیات اعلام شد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، امروز نتایج قرعه‌کشی عتبات عالیات اعلام شد.

متقاضیانی که برای اعزام به عتبات عالیات در ایام عرفه، عید قربان، تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) ثبت‌نام کرده بودند می‌توانند امروز از نتیجه این قرعه‌کشی مطلع شوند.

این متقاضیان می‌توانند به سامانه www.atabat.haj.ir مراجعه کنند و با ورود کد ملی و کد رهگیری خود اولویت خود را مشاهده کنند.

بر اساس این قرعه‌کشی 8 اولویت انتخاب شده است که دارندگان اولویت های 1 و 2 از ساعت 9 صبح فردا(چهارشنبه)، دارندگان اولویت های 3 و 4 از ساعت 10 صبح فردا، دارندگان اولویت های 5 و 6 از ساعت 11 فردا و همچنین دارندگان اولویت 7 از ساعت 14 بعد از ظهر فردا چهارشنبه 28 مرداد ماه می توانند با مراجعه به سامانه عتبات، نسبت به قطعی نمودن ثبت نام خود در کاروان های عتبات اقدام کنند.

لازم به توضیح است، دارندگان اولویت 8 (ذخیره) روز یکشنبه اول شهریور ماه 94 می‌توانند با مراجعه به سامانه پیش ثبت نام عتبات از آخرین وضعیت پذیرش خود مطلع شوند.

گفتنی است شایان ذکر است افرادی که مبادرت به ثبت نام گروهی 35 نفره کردند، در صورتیکه تعدادی از آنها از اعزام منصرف شده و از گروه خود خارج شدند و عدد گروه آنها کمتر از 25 نفر شد، گروه ایشان حذف شده و در قرعه کشی شرکت داده نشده‌اند.


انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان