۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شایعه قهر مسی از تیم ملی آرژانتین عملاً پایان یافت
کد خبر: ۵۷۸۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

دعوت به تیم ملی

شایعه قهر مسی از تیم ملی آرژانتین عملاً پایان یافت

سرمربی تیم ملی آرژانتین کاپیتان آلبی‌سلسته را به اردوی این تیم فراخواند تا به شایعاتی که درباره قهر کردن مهاجم بارسا با تیم ملی کشورش شکل گرفته بود، پایان دهد.

شایعه قهر مسی از تیم ملی آرژانتین عملاً پایان یافت
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، خراردو مارتینو فهرست 24 نفره تیمش را برای اردوی آماده‌سازی آمریکا که در آنجا دو بازی دوستانه برابر تیم‌های ملی بولیوی و مکزیک برگزار می‌کنند، اعلام کرد.
به دنبال شکست آلبی‌سلسته برابر تیم ملی شیلی در فینال کوپا آمه‌ریکا که پس از آن انتقادات فراوانی از لیونل مسی شد، برخی رسانه‌ها از تصمیم مهاجم بارسلونا برای خداحافظی زودهنگام با تیم ملی آرژانتین خبر دادند و مدعی شدند که او از مارتینو خواسته است دیگر به تیم ملی دعوتش نکند. مارتینو اما این خبر را تکذیب کرد و حالا با قراردادن نام ستاره آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا در لیست تیمش، موضوع قهر مسی را عملاً بی‌اساس جلوه داده است.
فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی آرژانتین به شرح زیر است:
دروازه‌بان‌ها: سرخیو رومرو (منچستریونایتد)، گزمان (کلاب تیگرس) و مارچسین (سانتوس لاگونا)
مدافعان: زابالتا و دمیچلیس (منچسترسیتی)، رونکالیا (جنوا)، گارای (زنیت)، اوتامندی (والنسیا)، روخو (منچستریونایتد) و کاسکو (نیوولزاولدبویز)
هافبک‌ها: ماسچرانو (بارسلونا)، فونس موری (ریور پلاته)، بانگا (سویا)، بیگلیا (لاتزیو)، پاستوره و دی‌ماریا (پاری‌سن‌ژرمن)، لاملا (تاتنهام)، پریرا (یوونتوس) و گاگو (بوکا جونیورز)
مهاجمان: مسی (بارسلونا)، آگرو(منچسترسیتی)، توس (بوکا جونیورز)، ایگواین (ناپل) و لاوتزی (پاری‌سن‌ژرمن)
اولین بازی دوستانه آلبی‌سلسته در اردوی آماده‌سازی‌‌اش در آمریکا چهار سپتامبر (13 شهریور) برابر بولیوی در استادیوم «کمپاس» هیوستون است و این تیم چهار روز بعد در ورزشگاه «ای‌‌تی اند تی» شهر دالاس به مصاف تیم ملی مکزیک می‌رود.


انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان