۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ایمن سازی ۱۴ نقطه حادثه خیز در قزوین
کد خبر: ۵۷۷۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون راهداری اداره راه و شهرسازی استان خبر داد

ایمن سازی ۱۴ نقطه حادثه خیز در قزوین

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ۱۴ نقطه حادثه خیز استان با نصب گاردریل، تعریض و نصب علائم راهنمایی و رانندگی ایمن سازی شد.

ایمن سازی ۱۴ نقطه حادثه خیز در قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، جواد حق لطفی  با اشاره به ایمن‌سازی جاده‌های پرحادثه استان قزوین، اظهار کرد: ایمن سازی مطلوب و مناسب راهها از طریق اصلاح طرح هندسی راه، ساماندهی بافت سطح جاده، نصب انواع علائم و تجهیزات ایمنی راهها در کاهش سوانح و حوادث جاده ای بسیار حائز اهمیت است.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با اعلام اینکه از سال ۹۲ تاکنون ۲۶ نقطه حادثه خیز شناسایی شده، بیان کرد: ۱۴ نقطه حادثه خیز استان با نصب گاردریل، تعریض و احداث باند رفت و برگشت، نصب علائم راهنمایی و رانندگی ایمن سازی شد.

این مسئول عنوان کرد: ۱۲ نقطه باقی مانده از جمله محور بوئین زهرا به ساوه و دانسفهان به سمت سه راهی رحیم آباد که از جمله نقاط مهم و پرحادثه استان است و نیاز به ایمن سازی دارد.

حق لطفی به روز رسانی نقاط حادثه خیز استان را از جمله اولویت های اداره راه و شهرسازی دانست و گفت: در سال جاری با هدف پاسداشت حقوق شهروندی به وسیله ایمن‌سازی هرچه بیشتر راه‌ها، پیشگیری از وقوع تصادفات، حوادث رانندگی و حراست از جان و مال هم‌وطنان در برنامه اجرایی کارکنان راهداری و سایر نیروهای این حوزه در استان قزوین قرار گرفته است.

وی در انتها یادآور شد: انجام اقدامات لازم برای ارتقاء ایمنی در جاده‌های استان قزوین می‌تواند در توسعه امور حمل و نقل این استان تأثیر بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان