۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین کماندار آبیکی با مدال نقره بازگشت
کد خبر: ۵۷۶۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در میان استقبال پرشور مردم

کماندار آبیکی با مدال نقره بازگشت

کماندار آبیکی اسماعیل عبادی که در مسابقات جهانی صاحب مدال نقره شد، با استقبال پرشور مردم وارد آبیک شد.

کماندار آبیکی با مدال نقره بازگشت
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین  اسماعیل عبادی کماندار نقره ای جهان با استقبال پرشور مردم، مسئولین شهر ی و نماینده مردم قزوین، آبیک والبرز در مجلس شورای اسلامی وارد آبیک شد.
در فینال مرحله سوم مسابقات جهانی تیراندازی با کمان در لهستان اسماعیل عبادی با قبول شکست برابر نماینده هند به مدال نقره دست یافت.

در این دوره از مسابقات کمانداران ایران در بخش تیمی ریکرو و کامپوند از رسیدن به مدال باز ماندند و مدال نقره اسماعیل عبادی تنها مدال ایران در این دوره از رقابت‌ها بود.
کماندار نقره‌ای جهان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی جهان که در دانمارک برگزار شد، از ۹۶ کشور دنیا تیرانداز حضور داشتند که در این مسابقات در بخش تیمی، تیم ایران توانست مدال طلا را تصاحب کند.

اسماعیل عبادی افزود: پس از مسابقات قهرمانی جهان تیراندازی دانمارک به لهستان اعزام شدیم و یک هفته در تیم اردو به سر بردیم.

وی ادامه داد: در مسابقات جام جهانی مرحله سوم لهستان در میکس‌تیم به همراه یکی از تیراندازان خانم موفق به کسب مدال نقره شدم و پس از آن در بخش انفرادی، موفق شدم مدال نقره این دوره از مسابقات جهانی را کسب کنم.

نخبه ورزشی شهرستان آبیک در خصوص رقیب هندی خود در لهستان خاطرنشان کرد: این کماندار دو مرتبه با بنده به رقابت پرداخت که باخته بود ولی در این دور از مسابقات توانست جبران کند.

عبادی با بیان اینکه تا سه ماه آینده چهار مسابقه مهم پیش رو دارد، تصریح کرد: مسابقه تیراندازی مرحله سوم کاپ آسیا در کیش به میزبانی جمهوری اسلامی، مسابقات آسیایی در تایلند، شرکت در مرحله چهارم جام جهانی لهستان در کلمبیا و مسابقات کاپ جهانی قهرمانی قهرمانان مکزیک از جمله مسابقاتی است که در آن شرکت می‌کنم.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان