۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دلواپسی اصلاح طلبان تندور و سران آمریکایی برای انتخابات امسال مجلس از یک سنخ است
کد خبر: ۵۶۸۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس:

دلواپسی اصلاح طلبان تندور و سران آمریکایی برای انتخابات امسال مجلس از یک سنخ است

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس گفت: امروز دلواپسی اصلاح طلبان تندور و سران آمریکایی برای انتخابات امسال مجلس از یک سنخ است اما دلواپسی اصولگرایان برای منافع نظام و امنیت کشور است.

دلواپسی اصلاح طلبان تندور و سران آمریکایی برای انتخابات امسال مجلس از یک سنخ است
روح الله عباسپور در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور هم عده ای از اصلاح طلبان و هم اصوالگرایان دچار دلواپسی هستند اظهار کرد: در واقع دلواپسی این دو گروه با هم تفاوت دارد.
وی در ادامه افزود: اصولگرایان دلواپس انقلاب و منافع ملی و امنیت ملی کشور هستند و این نگرانی را دارند که در برخی فضاها مدیریت کشور دست نااهلان قرار نگیرد و آنجایی که انقلاب به دست عوامل فتنه می افتاد و افرادی که خروج از حاکمیت را امضا کردند که در استان ما هم جزء این افراد بودند، نگرانی و دلواپسی اصولگرایان از عملکرد این افراد است.
نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس ابراز کرد: اصولگرایان دلواپس جریان جبهه مقاومت هستند که اسلام و صدور آرمان‌های انقلاب است، اما جریان دیگر دلواپس مسائل دیگرند؛ زمانی که جان کری در کمیته سیاست خارجی حضور پیدا می‌کند، می‌گوید اگر توافق نامه از سوی کنگره تصویب نشود نگران پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات سال جاری هستیم.
سران آمریکایی نگرانند جریان اصلاحات در انتخابات آتی مجلس صاحب کرسی نشود
وی ادامه داد: نظر سران آمریکایی این است که اگر آنها نتوانند این توافق نامه را به تصویب کنگره برسانند در آینده اصولگرایان که در نگاه آنها جزء افراطیون به حساب می‌آیند برای مجلس و دولت آینده صاحب رای خواهند شد، پس آنها به دنبال این هستند حتما این توافق حتما به نتیجه دلخواهشان برسد و تصویب شود.
این کارشناس سیاسی با بیان اینکه امروز هم آمریکا دلواپس تصویب توافق نامه با ایران است بیان کرد: سران آمریکایی امروز نگرانند که جریان اصلاحات در انتخابات آتی مجلس صاحب کرسی نشود و خود جریان اصلاحات در داخل کشور دلواپس نتیجه نگرفتن از برجام مذاکرات است، زیرا انتخابات پیش رو برای آنها بسیار حائز اهمیت است.
وی عنوان کرد: از مجلس ششم به بعد اصلاح طلبان توفیق چندانی در کسب کرسی‌های مجلس نداشته اند و امروز امیدوارند پس از 12 سال بتوانند با جبهه گیری پشت عملکرد دولت یازدهم بتوانند مجلس را از آن خود کنند
عباسپور در پایان اذعان کرد: واقعیت این است که امروز دلواپسی جریان اصلاحات و آمریکایی ها برای انتخابات دهم مجلس از یک سنخ است، اما جریان اصولگرا نگران و دلواپس منافع ملی و آرمان‌های نظام است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان