۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین " حضرت آیت الله از شما سئوال داریم!"
کد خبر: ۵۶۵۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

یادداشت روز؛

" حضرت آیت الله از شما سئوال داریم!"

آقای هاشمی این کشور در دهه ی پیشرفت و عدالت خواهان رئیس جمهوری شاداب و با نشاط و فعال است، همان طوری که رهبری معظم در سخنرانی چندی پیش خود تاکید کردند، فکر نمی کنید برای شما خیلی دیر شده است؟

" حضرت آیت الله از شما سئوال داریم!"
صبح قزوین: می گویند تاریخ را آدم ها می سازند و چه تاریخ سازند این آدم ها! و تاریخ این انقلاب ناب ایرانی را زمانی انقلابیونی آمدند و به سرانجام رساندند، که امروز آن طور که شایسته و بایسته آنان است، در صحنه پایداری و اقتدار نظام سی و پنج ساله شان ظهور پیدا نمی کنند.
چه زیبا گفت آن پیر جماران سفر کرده ما:" ملاک تشخیص حال افراد است.
" سر صحبت فرزندان نسل چهارم انقلاب با شما است حضرت آیت الله! آقای هاشمی رفسنجانی از شما سئوال داریم.
وقتی لیست بلند بالای مسئولیت های شما از قبل انقلاب تا به امروز را مشاهده می کنیم، قلم مان می لرزد که بخواهد بر این همه خدمت عریضه ای بنویسد.
اما خودتان نخواستید که نزد انقلابیون همان طوری که بودید، بمانید و وجه انقلابی شما لکه دار شده است! جانشین فرماندهی کل قوا، ریاست جمهوری در 2 دوره، رئیس شورای امنیت ملی، ریاست مجلس و مجلس خبرگان رهبری، از عضای موثر حزب جمهوری اسلامی و.
.
.
و این جدید ترینش را یادمان رفت با افتخار یاد کنیم! نامزد دوره یازدهم ریاست جمهوری! مبارکتان باشد.
البته بهتر است بگوئیم مبارک اصلاح طلبان باشد که نداشتن کاندیدای سرشناس ، سرگردان شان کرده بود و نمی دانستند با این درد بی درمان، چه کنند.
مدتی با شایعه ی آمدن و بودن خاتمی در اذهان سیاسی کشور بازی کردند، اما دیدند صدای همه بلند شد و از طرفی خاتمی مرد میدان این دوره نیست.
چه خوب از دست خالی بودن نجات شان دادید.
حال بماند که خودتان هم یکی از حامیان بازگشت این مهره ی پشت پرده، فتنه سال 88 بودید.
خیلی با خودمان کلنجار رفتیم که چطور ممکن است مردی که زمانی یکی از بازوان انقلاب بوده این طور چرخش 180 درجه ای در مواضع و عملکرد خود پیدا می کند؟ البته در تاریخ اسلام تا به امروز از این موارد زیاد شنیده بودیم، اما در مورد شما باورمان نمی شد! خودتان پاسخگو باشید! مگر که بگوئیم در لا به لای این همراهی با نظام و دوران مسئولیتی که داشتید قدرت و چایگاه زمینه ای شد، بر ای شروع تغییر مواضع آن چنانی تان.
یادتان هست با برخی ها که در حال حاضر ردای نامزدی انتخابات را بر تن کرده اند، جام زهر به پیر جماران نوشاندید؟ مرد ساعت 5 و سی دقیقفه پاستور! برخی ها معتقد بودند هاشمی زیرک تر از آن است که بخواهد در چنین فضائی که احتمال شکستش بسیار بالا است، وارد میدان شود.
شما که مشاوران کارکشته ای دارید؛ مطمئنا نیم ساعته فکر نکردید تا جلو دار و نماینده برخی ها شوید.
دلیل حضور دقیقه نودی، آن هم با امثال مشائی که همه او را با عنوان لیدر جریان انحرافی می شناسند، چیست؟ این عقل های دسته جمعی که شما را نامزد کردند، چه کسانی بودند؟ می خواهید ما پرونده ها ی شان رات بریزیم روی دایره؟! جناب مصلحت نظام! چه مصلحتی در آمدن و رئیس جمهور شدن شما هست که مردم نمی دانند؟ بگوئید تا مستفیظ شویم.
انگار یادتان رفته در 8 سال ریاست جمهوری شما در دوران سازندگی پایه گذار چه مسائلی، که نشدید.
در این جرگه نمی گنجد و الا یادآور می شدیم.
اگر یادتان نیست، بفرمائید مطالعه کنید! بزرگ خاندان هاشمی! مگر شما نبودید که می گفتید وارد شدن در مسئولیت در سن من خیانت است؟ پس چرا با هشتاد سال سن وارد معرکه شدید؟ نگران به خطر افتادن جایگاه عده ای در صحنه ی سیاسی کشور شدید؟ شاید هم قرار است شما فقط نام رئیس جمهوری را یدک بکشید و فرزندان گرامی تان صحنه گردان این قوه شوند؟ چرا از همرزمان هم کیش خود تبعیت نکردید و پناه فتنه گری های فرزندان تان شدید؟ مگر آیت الله خزعلی از عملکرد پسرش اعلام برائت نکرد؟ مگر آیت الله ری شهری حکم اعدام پسر خود را امضا نکرد؟ این ها پدر و فرزند نبودند و فقط شما احساس پدری دارید؟ آقازاده تان هم که منتظر رئیس جمهور شدن شما است تا دادگاهش را بوسیده و کنار بگذارد! آقای هاشمی این کشور در دهه ی پیشرفت و عدالت خواهان رئیس جمهوری شاداب و با نشاط و فعال است، همان طوری که رهبری معظم در سخنرانی چندی پیش خود تاکید کردند، فکر نمی کنید برای شما خیلی دیر شده است؟ شاید هم انصراف دادن های کم سن تر ها به نفع شما، اعتماد به نفس کاذب برای تان ایجاد کرده؟ اگر واقعا خود را مدیون شهدا و انقلاب و امام می دانستید؛ میدان را به جوانترها واگذار می کردید.
البته حالا هم دیر نشده، دلسوزی الان هم ثواب است.
البته اگر بزرگ بینی ها، اجازه انصراف دهد! در دوره ی شما و آقای خاتمی اشکالات مبنائی به حوزه های مختلف کشور وارد شد و به نظر صاحب نظران دوران سازندگی و اصلاحات به کشور، به واسطه انحراف در جهت گیری ها آسیب زدند.
گوئی فراموش کرده اید در دوران شما رکود تورم از هر دوره ای بالاتر بود! چه طور در این زمان با ادعای حل مشکل گرانی ها و معضل اقتصادی وارد میدان شده اید؟ آقای هاشمی، در دوران شما که مصادف با پایان 8 سال دفاع مقدس بود، یاد شهدا، جنگ و دفاع مقدس را به بهانه خستگی مردم از جنگ، به موزه ی تاریخ بردند و شما نظاره گر این بی حرمتی ها بودید و دم بر نیاوردید! شنیده ها حاکی از این است که شما تأئید صلاحیت شده اید.
امام ما تمایلی به این تأئید صلاحیت نداریم! می دانید چرا؟ ترس داریم، نکند خدای نکرده عامل دیگری شوید و جام زهر دوم را به رهبری معظم و سکاندار انقلاب مان بدهید! حضرت آیت الله! عملکرد شما و خاندان تان در قضایای مربوط به انتخابات دهم ریاست جمهوری بر کسی پوشیده نمانده و سکوت معنادار شما بعد از فتنه 88 مهر تائیدی بر لغزش انقلابی شما است.
حال چطور انتظار دارید با این کارنامه ی ضعیف، دوباره ریاست قوه اجرائی کشور را به شما بسپارند؟ به نظرتان با پاک کردن اخبار فتنه گرایانه در یک سال گذشته از سایت شخصی تان، عملکرد تان از اذهان عمومی هم پاک خواهد شد؟ مردی برای تمام فصول! چقدر این اسم با مواضع تان در این چند ساله مطابقت دارد.
شما برای تمام جریان های موجود در کشور سینه زدید، جز خط اصیل اصولگرائی! شنیدید وقتی به طور رسمی اعلام کاندیداتوری کردید، دشمنان قسم خورده این مملکت چقدر ذوق زده شدند؟ پس باید حساب کار دست تان آمده باشد.
یادتان مانده امام راحل(ره) فرمودند هر وقت کاری کردید که دشمن از شما عصبانی شد، بدانید راه تان درست و هر موقع عملکردتان باعث شادمانی دشمن شد، بدانید راه تان انحراف دارد.
حال خودتان قضاوت کنید، شما کجای این سند تاریخی ایستاده اید؟ این دوران آخرالزمان چه بد زمانی ای شده است.
اکثر آدم هایش شیفته قدرت،مقام ، دنیا طلبی و ماندگاری در صحنه ی ریاست شده اند! و اخلاص، ایثار و خدابینی، خاک غربت می خورد.
حضرت آیت الله ، آیا شهدا و امام شهدا از شما راضی هستند؟! دل مان برای فرماندهان دوره ی جنگ، تنگ شده است! انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان