۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ایمان عامل اصلی پیوند دلها، وحدت ملی و امنیت کشور است
کد خبر: ۵۵۸۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

ایمان عامل اصلی پیوند دلها، وحدت ملی و امنیت کشور است

امام جمعه قزوین گفت: دیوارهای آهنین و محکمی هم وجود دارند که از رعایت خطوط قرمز هم جدی‌ترند و بنا بر دستورات الهی باید بر انجام آن اهتمام داشت؛ چرا که ایمان عامل اصلی پیوند دلها، وحدت ملی و سرمایه عظیم امنیت کشور است.

ایمان عامل اصلی پیوند دلها، وحدت ملی و امنیت کشور است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، دومین همایش ابر فیاض، ویژه برنامه بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان و یاد و خاطره سید آزادگان حجت الاسلام ابوترابی ظهر امروز با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در سالن اجتماعات دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد.
حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در این همایش با اشاره به شروع دهه کرامت اظهار کرد: این ایام از دهه‌هایی است که با میلاد حضرت معصومه(س) و خواهرانه شروع می‌شود و با میلاد امام رضا(ع) و برادارانه به پایان می‌رسد؛ لذا این مناسبت را به همه خواهران و برادران تبریک می‌گویم.
وی در ادامه با تبریک به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی افزود: آزادگان سربلندی و سرافرازی را برای همه ملت‌های مسلمان و مستضعف آفریدند و اثری ماندگار در جهان برجای گذاشتند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به خطوط قرمز مذاکرات بیان کرد: خطوط قرمز که در بحث مذاکرات عنوان می‌شد، خطوطی هستند که نباید از آن عبور کرد؛ اما دیوارهای آهنین و محکمی هم وجود دارند که از رعایت خطوط قرمز هم جدی‌ترند و بنا بر دستورات الهی باید بر انجام آن اهتمام داشت؛ چرا که عامل اصلی پیوند دلها، وحدت ملی و سرمایه عظیم امنیت کشور است.
امام جمعه قزوین تصریح کرد: منظور از شعار مرگ بر آمریکا، کافران عنود و لجوجی هستند که کمر به نابودی انقلاب بسته‌اند و می خواهند ریشه ملت ایران را بخشکانند.
وی افزود: مخالفان و کافران کسانی هستند که می‌خواهند میهن اسلامی ایران و سایر کشورهای اسلامی را ویران کنند؛ کسانی که یمن را به خاک و خون کشیدند و مردم بی گناه غزه و فلسطین را مورد ظلم و ستم خود قرار دارند.
عابدینی تاکید کرد: بین ما و آنها دیوار آهنین و نفوذناپذیری وجود دارد که جزء محکمات عقیدتی ما در همه عرصه‌ها است که دستورالعمل و روحیه سرور آزادگان مرحوم ابوترابی نیز بوده است و هیچ کس نمی‌تواند از آن عبور کند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: این‌ها خطوط قرمز نیستند که کسی بتواند از آن عبور کند؛ بلکه دیوار محکمی هستند که برای گذر از آن باید از مواضع دینی خود عبور کرد و در واقع فاصله‌ای است بین اهل ایمان و اهل کفر و عناد.
مرحوم ابوترابی از طلایه داران فرزانگی و آزادگی این دیار است
در ادامه مراسم مسعود نصرتی، شهردار قزوین اظهار کرد: برای دومین سال پیاپی همایش ابر فیاض را با همت و همدلی همه ارگانها و نهادهای مربوطه برگزار می‌کنیم و ما مفتخریم که این برنامه به میزبانی شهر فرهنگی و تاریخی قزوین برگزار می‌شود.
این مسئول در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شهری بیان کرد: یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های هر شهری، مفاخیر و مشاهیر آن هستند که به شهر موجودیت و بها می بخشند و قزوین دارای مفاخیر و مشاهیر متعددی است.
شهردار قزوین تصریح کرد: مرحوم ابوترابی از طلایه داران فرزانگی و آزادگی در این دیار است و ما به باز نشر مسیر و سیره زندگی او اهتمام داریم چراکه جامعه امروز ما بیش از هر زمان دیگر نیازمند افرادی چون مرحوم ابوترابی است تا به مدد همدلی و مدارا، تنگناهای سخت موجود را طی کرده و به قله های توفیق نائل آییم.
نصرتی در پایان گفت: این گردهمایی به نام و یاد آن بزرگ مرد برگزار می‌شود و فرصتی مغتنم برای تذکر است تا در طراوت این ابر فیاض، روح و جان خود را تازه کنیم.

انتهای پیام/7003



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان