۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین برگزیدگان جشنواره رضوی در حوزه مطبوعات و خبرگزاری‌ها مشخص شدند
کد خبر: ۵۵۶۲۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

برگزیدگان جشنواره رضوی در حوزه مطبوعات و خبرگزاری‌ها مشخص شدند

<a href= 'http://www.sobhegazvin.ir' > خبرگزاری </a> <a href= 'http://www.sobhegazvin.ir' > صبح قزوین </a>:دبیر جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی گفت: برگزیدگان پنجمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در مطبوعات و <a href= 'http://www.sobhegazvin.ir' > خبرگزاری </a> ها این هفته تقدیر می شوند.

برگزیدگان جشنواره رضوی در حوزه مطبوعات و خبرگزاری‌ها مشخص شدند

به گفته رضا مقدسی، دبیر این جشنواره کار داوری آثار رسیده به جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در 7 بخش خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، مقاله، یادداشت و عکس به انجام رسیده و نفرات برگزیده در هر بخش مشخص شده اند.

مقدسی افزود: نفرات برگزیده در پایان این هفته در مراسمی ویژه تقدیر می‌شوند.

وی اظهار داشت از 1200 اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره تعداد 415 اثر در بخش تیتر ، 360 اثر در بخش خبر 111 اثر در بخش یادداشت ، 110 اثر در بخش گزارش، 107 اثر در بخش مقاله، 79 اثر در بخش مصاحبه و 26 اثر در بخش عکس شرکت کرده اند.

مقدسی با تاکید بر ضرورت تبیین و ترویج بیش از پیش فرهنگ رضوی در کشور خواستار مشارکت فعال تر رسانه ها در این جشنواره و تولید محتوای غنی تر و متنوع تر از جلوه های فرهنگ فیاض رضوی از سوی فعالان فرهیخته رسانه ها شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری مسئولان برگزاری جشنواره از سال آینده به منظور شرکت فعال تر اهالی رسانه ها در این جشنواره و تسهیل ارسال آثار ، فعالیت دبیرخانه جشنواره به صورت الکترونیک ساماندهی خواهد شد.

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره جلوه های فرهنگ و هنر رضوی در مطبوعات و خبرگزاری ها پنج شنبه این هفته در رشت برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم- فرهنگی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان