۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین برجسته سازی قدرت‌های دینی از وظایف اصلی رسانه‌های ارزشی است
کد خبر: ۵۴۸۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج):

برجسته سازی قدرت‌های دینی از وظایف اصلی رسانه‌های ارزشی است

معاون روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج)در دیدار با مسئولین سایت خبری صبح قزوین گفت: برجسته سازی قدرت‌های دینی از وظایف اصلی رسانه‌های ارزشی است.

برجسته سازی قدرت‌های دینی از وظایف اصلی رسانه‌های ارزشی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، مسئول بسیج رسانه استان قزوین و معاون روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین به مناسبت روز خبرنگار و تقدیر از عملکرد رسانه ای پایگاه خبری- تحلیلی صبح قزوین با مسئولین این پایگاه خبری دیدار کردند.
سرهنگ سید حسین حسینی نسب معاون روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) در این بازدید اظهار کرد: ما دوستانه تقاضا داریم که فضای اجتماعی به دست اصحاب قلم آرام‌تر شود و شفاف سازی همراه با ایجاد آرامش در اجتماع از موضوعات مد نظر اصحاب قلم باشد.
وی یادآور شد: برخی مسائل هستند که باید بیشتر توسط رسانه‌ها پرداخته شود مانند برخی واجبات فراموش شده همچون امر به معروف و نهی از منکر که یک رکن دینی است.
حسینی نسب عنوان کرد: در چند سال اخیر تمام حرکات دشمن برای کمرنگ کردن مباحث دینی اسلام بوده است و رسانه‌های ارزشی می‌تواند با این موضوع مبارزه کنند.
وی رسانه ها را خط مقدم جنگ نرم دانست و تاکید کرد: در شرایط امروزی ما باید از دفاع خارج و به حمله توجه کنیم زیرا بهترین دفاع حمله است.
معاون روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) خاطر نشان کرد: طی یک فرهنگ سازی توسط رسانه‌ها، می‌توان فرهنگ‌های دینی را برجسته و تقویت کرد.

محمد سرباز، مسئول بسیج رسانه نیز در این دیدار ابراز کرد: آسیب‌های زیادی در رسانه‌های استان وجود دارد که باید به حل این آسیب‌ها پرداخت.
وی افزود: عدم حمایت مسئولین از رسانه‌ها، مشکلات اخلاقی موجود در برخی رسانه‌ها، عدم هماهنگی رسانه‌های ارزشی با یکدیگر و نبود اتاق فکر واحد برای کلیه رسانه‌های استان، از جمله آسیب‌های موجود است.
مسئول بسیج رسانه قزوین یکی از آسیب‌های جدی رسانه‌ای را عدم پرداختن به مشکلات اساسی استان دانست و عنوان کرد: در بسیاری از مشکلات استان، این رسانه‌ها هستند که می‌توانند معضلات را به گوش مسئولین کشوری برسانند اما متاسفانه چنین اتفاقی هنوز در جو رسانه‌ای استان رقم نخورده است.
سرباز از برگزاری جلسات اخلاق رسانه‌ای با حضور امام جمعه استان خبر داد و افزود: در حوزه اخلاق رسانه‌ای، احکام شرعی در خبررسانی و تقوای رسانه‌ای با هماهنگی دفتر امام جمعه، جلساتی با حضور حجت الاسلام عابدینی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان