۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین درخواست ۵۰۰ مسئول بسیج دانشجویی از سردار جعفری برای برگزاری رزمایش موشکی
کد خبر: ۵۴۶۲۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

درخواست ۵۰۰ مسئول بسیج دانشجویی از سردار جعفری برای برگزاری رزمایش موشکی

۵۰۰ نفر از مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور با صدور نامه‌ای خطاب به سردار جعفری، از وی خواستند با برگزاری رزمایش موشکی خط بطلانی بر ادعاها و چشم طمع آمریکای تروریست و صهیونیست کودک‌کش بکشند.

درخواست ۵۰۰ مسئول بسیج دانشجویی از سردار جعفری برای برگزاری رزمایش موشکی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین ، 500 نفر از مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای خطاب به سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، از وی خواستند با برگزاری رزمایش موشکی خط بطلانی بر ادعاها و چشم طمع آمریکای تروریست و صهیونیست کودک‌کش بکشند.

در ابتدای این بیانیه با اشاره به اینکه توافق هسته‌ای به تصریح فرزندان انقلاب در جبهه دیپلماسی بنا بود با رعایت خطوط قرمز حافظ عزت و امنیت ملی باشد، آمده است: متاسفانه باید گفت کم‌ توجهی به توان دشمن شکن « نظامی-دفاعی» کشور در مذاکرات که سابقاً در دانشگاه تهران با این جمله ناشیانه که «آمریکا می‌تواند با یک بمب سیستم دفاعی ما را از کار بیندازند» موجب شده تا هر چه از روز توافق دورتر می‌شویم، یاوه‌گویی‌ها و تهدیدهای دشمنان قسم خورده این ملت برای به زانو درآوردن توان دفاعی کشور -که ثمره خون شهیدانی همچون طهرانی مقدم ها است- افزایش یابد.

این دانشجویان تهدید ملت ایران و جمله تکراری « تمام گزینه‌ها روی میز است» را تاکتیکی نخ‌نما شده قلمداد می‌کنند که جمهوری اسلامی با اتخاذ سیاست «تهدید برابر تهدید» مشتی محکمی در دهان مستکبران خواهد کوبید.

500 نفر از مسئولان بسیج دانشجویی بند 3 ضمیمه 2 قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل درباره موشک‌های بالستیک جمهوری اسلامی است را نگران‌کننده عنوان کردند و در همین رابطه اعلام کردند: مگر قرار نبود موضوع مذاکرات فقط و فقط در مساله هسته‌ای باشد و به هیچ عنوان وارد مسائل نظامی-امنیتی کشور نشود.

«چگونه است که دشمن موذی بر اساس این بند از قطع‌نامه از ایران خواسته تا هیچ فعالیتی مرتبط با موشک‌های بالستیک طراحی‌شده با قابلیت حمل تسلیحات هسته‌ای صورت ندهد، از جمله شلیک هرگونه موشک با استفاده از چنین فن‌آوری‌های مربوط به موشک‌های بالستیک تا زمان 8 سال پس از «روز پذیرش برجام »و یا تا زمانی که آژانس با ارائه گزارشی به عنوان «جمع بندی مبسوط» این مطلب را تایید کند».

در ادامه این بیانیه تصریح شده است:سامانه موشک‌های بالستیک، یکی از اصلی‌ترین فاکتورها و اهرم‌های دفاعی کشورمان است و نتیجه دست‌اندازی حریف به این سامانه، غیر از خلع سلاح ایران اسلامی در مقابل دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن، هیچ معنا و مفهوم دیگری ندارد. ضمن آن که این دسترسی‌ها و دست‌اندازی‌ها به موشک‌های بالستیک ختم نمی‌شود و این رشته سر درازتری دارد.

500نفر از مسئولان بسیج دانشجویی در این نامه از سردار جعفری خواستند با برگزاری رزمایش موشکی توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اسرع وقت، خط بطلانی بر ادعاها و چشم طمع دولت تروریست بالذات آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیست که با این توافق احساس کرده‌اند امنیت اسرائیل تضمین خواهد بکشند و نشان دهد که اسرائیل روز به روز ناامن تر خواهد شد تا از صحنه روزگار محو شود.

در پایان این نامه آمده است: رهبری معظم انقلاب فرمودند «هر جا هر ملتی، هر گروهی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند، مقابله کند، ما پشت سرش هستیم و کمکش میکنیم و هیچ ابائی هم از گفتن این حرف نداریم». این رزمایش نشان خواهد داد جمهوری اسلامی محکم‌تر از گذشته از محور مقاومت دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان