۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین خبرنگاران از سیاه‌نمایی مشکلات در جامعه بپرهیزند/ نقد عالمانه و منصفانه از نقاط قوت خبرنگاران است
کد خبر: ۵۳۱۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان قزوین:

خبرنگاران از سیاه‌نمایی مشکلات در جامعه بپرهیزند/ نقد عالمانه و منصفانه از نقاط قوت خبرنگاران است

نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: رصد نقاط ضعف، پرهیز از سیاه‌نمایی، نقد عالمانه، منصافه و انتقال به موقع آن به مسئولین می تواند راهگشای بسیاری از مسائل بوده و موجب پیگیری و برطرف شدن مشکلات جاری و ترقی جامعه باشد.

خبرنگاران از سیاه‌نمایی مشکلات در جامعه بپرهیزند/ نقد عالمانه و منصفانه از نقاط قوت خبرنگاران است
به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین ، ظهر امروز نشست تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین با حضور مهدی برزگر، مسئول بسیج دانشجویی و حجت الاسلام علی مصائبی برگزار شد.
حجت الاسلام مصائبی نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان قزوین، با عرض تبریک به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه یاد و خاطره شهدای خبرنگار را گرامی داشت و گفت: امیدوارم که همواره خداوند متعال به اهل قلم توفیق حرکت در مسیر تعالی اسلام و فرهنگ انقلاب را بدهد.
وی با بیان اینکه خبرنگاران چشمان بصیر و بیدار جامعه هستند، افزود: صداقت در گفتار و امانتداری در دیده‌ها و شنیده‌ها دو ویژگی مهم تعریف شده برای خبرنگاران است که به حمدالله در مین خبرنگاران استان دیده می شود.
این مسئول با اشاره به اینکه خبرنگاران با انتشار سنجیده نقاط ضعف و قوت جامعه می توانند بسیار تاثیرگذار باشند، ادامه داد: انتقال نقاط قوت روحیه نشاط، تحرک و امید در جامعه را بالا برده و سبب ارتقا روز افزون توفیقات در اجتماع خواهد شد.
مصائبی خبرنگاران را به پرهیز از سیاه‌نمایی در برخورد با مشکلات توصیه و بیان کرد: رصد نقاط ضعف و انتقال به موقع آن به مسئولین می تواند راهگشای بسیاری از مسائل بوده و موجب پیگیری و برطرف شدن مشکلات جاری و ترقی جامعه شود.
وی اظهار کرد: خبرنگاران با انتقال به موقع و بدون کم و زیاد کردن واقعیت می توانند جلوی بسیاری از آسیب‌های ناشی از غفلت در جامعه را بگیرند.
نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی با تاکید بر اینکه نحوه انتشار و برخورد با مشکلات جامعه توسط خبرنگاران در نگاه و نظر مردم نسبت به مسائل بسار تاثیرگذار خواهد بود، عنوان کرد: خبرنگاران می توانند با سیاه نمایی جامعه‌ای را مایوس و یا با نقد به موقع و عالمانه باعث رشد و اصلاح جامعه شوند.
مصائبی نقد عالمانه و منصفانه را یکی از نقاط قوت خبرنگاران و اصحاب رسانه دانست و گفت: انعکاس برنامه‌های طرح ولایت می تواند راهی را برای حضور هرچه بیشتر دانشجویان در اینگونه طرح‌ها باز کند و اشتیاق عمومی این قشر را بالا ببرد.
وی در خاتمه سخنانش با اشاره به پوشش خبری گسترده در زمینه طرح راهیان نور، خاطر نشان کرد: از تمامی تلاشگران و خبرنگاران استان بابت پوشش خبری طرح‌های ولایت، راهیان نور، اردوهای جهادی و غیره و همراهی مخلصانه در این مسیر تشکر می کنم.
انتهای پیام/9003


منبع: سیاسی و دانشگاه

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان