۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اعتراف عجیب ستاره سابق پرسپولیس; خون من آبی است!
کد خبر: ۵۳۰۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در آستانه بازی امروز سپاهان صورت گرفت

اعتراف عجیب ستاره سابق پرسپولیس; خون من آبی است!

ستاره تیم اصفهانی که یکی از چهره های ویژه بازی حساس سپاهان و پرسپولیس است، در آستانه این بازی اعتراف کرد استقلالی است.

 اعتراف عجیب ستاره سابق پرسپولیس; خون من آبی است!
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، با توجه به سابقه حضور محمدرضا خلعتبری در پرسپولیس، بسیاری از اهالی فوتبال تصور می کنند خلعت پرسپولیسی است اما آنهایی که این ستاره فعلی سپاهان را از سال های دور می شناسند، خوب می دانند که او استقلالی است و اصلا قبل از آن که به ذوب آهن برود، دوست داشت به استقلال ملحق شود اما آن زمان پیشنهاد ذوب آهن به شدت وسوسه کننده بود و بعد از آن هم هرگز شرایط حضور خلعت در استقلال با وجود چند مقطع مذاکره جدی فراهم نشد.

اما این بار درست در آستانه بازی سپاهان و پرسپولیس وقتی با خلعت تماس گرفتیم و از او پرسیدیم به عنوان یک پرسپولیسی چه حسی داری از این که باید باز هم مقابل پرسپولیس بازی کنی؟ جواب داد: «چه کسی گفته من پرسپولیسی هستم، درست است که برای پرسپولیس بازی کردم اما خون من آبی است و همه دوستانم می دانند استقلالی هستم.»

وی در ادامه تاکید کرد: «چند بار هم به یک قدمی بازی در استقلال رسیدم اما نشد. فعلا هم که در خدمت سپاهان هستم. البته این حرف ها را منتشر نکنید چون دوست ندارم هواداران پرسپولیس از دستم ناراحت شوند، هر چه باشد آنها موقعی که پیراهن پرسپولیس را می پوشیدم خیلی هوای من را داشتند.»


انتهای پیام/7008

منبع: رادنیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان