۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین همایش "ابر فیاض" در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۵۳۰۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

با حضور معاون رئیس‌جمهور؛

همایش "ابر فیاض" در قزوین برگزار می‌شود

با حضور دکتر علی‌اکبر صالحی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، دومین همایش "ابر فیاض" یادمان سالروز ورود آزادگان به ویژه سید آزادگان، شهید حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی‌اکبر ابوترابی‌فرد در قزوین برگزار می‌شود.

همایش "ابر فیاض" در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: همایشابر فیاض با حضور جمعی از آزادگان سراسر کشور و آزادگان استان قزوین از ساعت 9 صبح، روز یکشنبه 25 مرداد ماه سال جاری در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(س) برگزار می‌شود.
وی گفت: در این همایش از کتاب خاطرات 5 تن از آزادگان استان رونمایی خواهد شد و همچنین با توجه به اینکه این روز همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) می‌باشد، از 4 همسر فداکار آزاده قزوین که نقش بسزایی در تربیت فرزندان خود و حضور موثر در جامعه داشتند، تجلیل به عمل خواهد آمد.
حقایق‌پور افزود: در همایش فوق همچنین تعدادی از آزادگانی که در دوران اسارت همراه با سید آزادگان، شهید حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد بودند، خاطرات خود را بیان خواهند نمود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: پخش کلیپ‌های ویژه سرگذشت شهید ابوترابی، سرود و برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب از دیگر برنامه‌های این همایش می‌باشد.
انتهای پیام/7003

منبع: روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان