۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین سجادی; امید زیادی به مدال آوری وزنه برداری در المپیک داریم/پاداش نقدی کیومرث هاشمی
کد خبر: ۵۲۸۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مربیان زحمات زیادی را متحمل شدند

سجادی; امید زیادی به مدال آوری وزنه برداری در المپیک داریم/پاداش نقدی کیومرث هاشمی

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: به مدال آوری تیم ملی وزنه برداری کشورمان در بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو امید زیادی داریم.

سجادی; امید زیادی به مدال آوری وزنه برداری در المپیک داریم/پاداش نقدی کیومرث هاشمی
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، نصرالله سجادی در حاشیه رکورد گیری از اردونشینان تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان که در شهرستان چالوس برگزار شد، افزود: شاهد رکوردگیری از اعضای تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان برای مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در تایلند و همچنین رقابت های قهرمانی جهان در آمریکا هستیم که در این رابطه مربیان و ملی پوشان زحمات زیادی کشیده اند.

وی تصریح کرد: تیم ملی ایران ظرفیت آن را دارد که در بازی های المپیک 2016 ریو در رشته وزنه برداری مدال های با ارزشی بدست آورد چرا که وزنه برداری همیشه جزو رشته هایی است که در بازی های المپیک توانسته مدال های خوش رنگی را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

همچنین کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک پس از پایان رکوردگیری اردونشینان تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان در اردوی شهرستان چالوس، با توجه به مدالهای کسب شده وزنه برداران و سابقه قهرمانی آن ها، با هماهنگی حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه برداری به نفرات حاضر در اردو پاداش نقدی اهدا کرد.


انتهای پیام/7008

منبع: ایلنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان