۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سوریه را رمز مقاومت در منطقه می‌دانیم
کد خبر: ۵۲۸۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

ظریف در دیدار با بشار اسد:

سوریه را رمز مقاومت در منطقه می‌دانیم

وزیر امورخارجه کشورمان تاکید کرد: پایداری سوریه و لبنان در برابر تجاوزهای رژیم صهیونیستی و ایادی آنها که با اعمال تروریستی در سوریه درصدد تضعیف این کشورهستند، به نتیجه نخواهند رسید و ما سوریه را به عنوان رمز مقاومت در منطقه می‌بینیم.

 سوریه را رمز مقاومت در منطقه می‌دانیم
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، بشار اسد با اشاره به دستاورد موفق توافق هسته‌ای اظهار داشت: دستاورد هسته‌ای ایران ، موفقیت بزرگی برای وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بود و این موفقیت نه تنها برای ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران بلکه برای تمامی ملت‌ها و دولت‌های دوست بود.

رئیس جمهور سوریه افزود: مردم سوریه هنگام پیروزی در توافق هسته‌ای با 1+5 ، اظهار داشتتند که این پیروزی ملت و دولت‌های مترقی بود و این شجاعت و مقامت و پایداری نتیجه و ثمره خوبی را برای تامین و حفظ حقوق هسته‌ای ایران در برداشت.

بشار اسد با تقدیر از ظرفیت‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سایه مذاکرات هسته‌ای ایران با غرب، عنوان کرد: این توافق پیامدهای خوبی برای دستیابی به راه حل و معالجه مشکلات و منازعات مختلف در کشورهای منطقه دارد و این ظرفیت قابل کارآمد است، ما آمادگی داریم نقطه نظرات و دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران را برای برقراری صلح و ثبات در منطقه مورد نظر قراردهیم.

ظریف نیز در این دیدار با ابلاغ سلام گرم ریاست جمهوری ایران به بشار اسد اظهار داشت: ما بعنوان ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران حمایت همه جانبه خود را از سوریه بعنوان محور مقاومت اعلام می‌کنیم.

وزیر امورخارجه کشورمان افزود: پایداری سوریه و لبنان در برابر تجاوزهای رژیم صهیونیستی و ایادی آنها که با اعمال تروریستی در سوریه درصدد تضعیف این کشورهستند، به نتیجه نخواهند رسید و ما سوریه را به عنوان رمز مقاومت در منطقه می‌بینیم.

ظریف با تشریح جایگاه سوریه در تحولات منطقه ،استقلال و امنیت سوریه را در پرتو سیاست‌های بشار اسد، و توجه و اهتمام اصل راهبرد جمهوری اسلامی ایران دانست.


انتهای پیام/7008

منبع: ایلنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان