۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دشمن این نظام در انتخابات ناکام است
کد خبر: ۵۲۸۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر:

دشمن این نظام در انتخابات ناکام است

صادقی نیارکی گفت: حضور افراد توانمند در انتخابات جهت تشکیل انسجام و حضور حداکثری یک تکلیف است.

 دشمن این نظام در انتخابات ناکام است
به گزارش صبح قزوین، علی صادقی نیارکی مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز و کاندیدای شورای شهر قزوین در حاشیه نمایشگاه الکامپ در گفتگو با صبح قزوین، با اشاره به ائتلاف با گروهی خاص گفت: تا کنون بحث جدی در این باره نبوده است، دوستان و خدمتگذاران پیشرفت و آبادانی که خود مجموعه ای از تشکلات سیاسی هستند، تصمیم دارند تا یک لیست منسجمی را از کاندیدها و داوطلبان با نظر نخبگان و مسئولین سیاسی به دست آورده و در معرض انتخاب مردم قرار دهند، که این خود نیز یک نوع ائتلاف است.
وی با بیان اینکه ما همه سرباز ولایت هستیم عنوان کرد: اگر به شورای شهر هم راه نیابم نیز تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی وظیفه هر کسی است که در هر کجای این میهن اسلامی زندگی می کند.
صادقی نیارکی ادامه داد: بایستی در جهت تحقق بیانات مقام معظم رهبری حرکت کرد، قطعأ لازم است مردم را تشویق کنیم و با حوصله، مقاومت و تدبیر بتوانیم از این گذرگاه عبور کنیم و بر مشکلاتی که دشمن در قالب تحریم  تحمیل می کند گذر کنیم، هرچند که ملت ایران آزمون های خوبی را بعد از انقلاب پشت سر گذاشته و مردم گوش به فرمان رهبری هستند و کسی که ناکام می ماند دشمن این نظام است.
وی با اشاره به پیام رهبری در اول سال ابراز داشت: قطعأ یکی از انگیزه های که ما را واداشت تا ورود یابیم به داوطلبی شورای شهر، تبعیت از نام گذاری سال از طرف مقام معظم رهبری بوده برای شکل دادن حماسه سیاسی و حضور افرادی که این توانمندی را داشته، جهت ایجاد انسجام و حضور حداکثری یک تکلیف است.
صادقی نیارکی اضافه کرد: بنده بنابر توصیه دوستان پا به این عرصه گذاشته، تا در حد بضاعتمان در خدمت شهروندان قزوینی باشیم.
صادقی نیارکی با اشاره به جایگاه شورای شهر اذعان داشت: نگاه بنده این است که هیچ کدام از داوطلبان به دلیل خواسته های سیاسی و مادی وارد این عرصه نشده و احساس تکلیف کرده اند و به همین میزان که در حضور حداکثری مردم مؤثر باشند کار بزرگی کرده اند.
این کاندیدای شورای شهر افزود: مردم ما از تشخیص بسیار خوبی برخوردارند و به دنبال کسانی خواهند رفت که خدمتگزار هستند.
انتهای پیام/3004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان