۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دشمنان در انتخابات ۹۲ مایوس تر خواهند شد
کد خبر: ۵۲۷۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران:

دشمنان در انتخابات ۹۲ مایوس تر خواهند شد

دهقان گفت: گفتمانی به نام گفتمان بسیج را داریم که مبنای آن اطاعت و تبعیت محض از مقام معظم رهبری است

دشمنان در انتخابات ۹۲ مایوس تر خواهند شد

به گزارش صبح قزوین، سعید دهقان مسئول روابط عمومی سپاه استان در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین در نمایشگاه کامپیوتراظهار داشت: با توجه به اینکه امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصای نامگذاری شده است باید به مسائل سیاسی واقتصادی کشور نسبت به سال های گذشته چند گام جلوتروافق دید را وسیع تر کنیم.

وی ابرازداشت: آنچه در توان مردم است برای انتخابات دریغ نکنند وبا حضور پرشور خود تبلور اساسی و اصل هویت نظام اسلامی را در انتخابات یازدهم نشان دهند.

دهقان با اشاره به عرصه اقتصاد گفت: اگر امروز به سراغ تولیدات داخلی که شعار سال گذشته هم  حمایت از کار و سرمایه ایرانی بود، برویم قطعا در میدان های بزرگ سیاسی واقتصادی پیروز خواهیم شد.
ضمن اینکه تحریم ها این فرصت را ایجاد کردند که مردم و مسئولین به تولیدات خود متکی باشند و استقلال اقتصادی را به معنای واقعی لمس کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران تصریح کرد: سال 92 با نقطه ثقل و عطف انتخابات تجلی عشق و ارادت ملت بزرگ ایران به نظام اسلامی خواهد بود و دشمنان مایوس تر از گذشته خواهند شد.

وی بیان کرد: بسیج در مقابل کسانی که می خواهند انتخابات را به حاشیه بکشانند طبق سلسله مراتب و کمیسیون فرامین امام (ره) برای امنیت انتخابات ورود پیدا می کنند.

دهقان ادامه داد: در منطقه، گفتمانی به نام گفتمان بسیج را داریم که مبنای آن اطاعت و تبعیت محض از مقام معظم رهبری است چرا که هدف اصلی بسیج، جلب مشارکت مردمی است.
اگر مقام معظم رهبی فرمان دهند بسیج و سپاه پاسداران حضور جدی خواهند داشت .

انتهای پیام/4003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان