۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین خلق حماسه دغدغه مقام معظم رهبری است
کد خبر: ۵۲۲۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کاندیدای شورای شهر:

خلق حماسه دغدغه مقام معظم رهبری است

غیاثوند گفت: با احزاب اصولگرا و سازمان نظام مهندسی جلو می رویم، تا ائتلاف ها مشخص شود.

خلق حماسه دغدغه مقام معظم رهبری است
به گزارش صبح قزوین، حسین غیاثوند، سال 61 در منطقه سعدی و خانواده ای مذهبی به دنیا آمد.
تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در همان منطقه به پایان رساند و سال 79 در دانشگاه آزاد قزوین در رشته مهندسی عمران در مقطع کارشناسی پذیرفته و کارشناسی ارشد خود را در رشته عمران و سازه از دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گرفته است.
غیاثوند کاندیدای شورای شهر، با حضور در چهارمین نمایشگاه کامپیوتر و بازدید از غرفه صبح قزوین، با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را با نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام گذاری کردند، گفت: اولأ تقدم و تأخر این راهبرد سال، یعنی ابتدا حماسه سیاسی و بعد حماسه اقتصادی خود جای تأمل دارد.
وی ادامه داد: یکی از جلوه های اصلی این حماسه سازی، حضور مردم و شرکت در انتخاباتی است که در پیش داریم، مردم ایران حماسه ساز و در طول تاریخ حماسه های بزرگی را خلق کرده اند.
غیاثوند اضافه کرد: امروز که خلق حماسه دغدغه مقام معظم رهبری است، این مردم بصیر هستند که گوش به ولایت فقیه داشته و به جهان ثابت خواهند کرد که پیوندشان با ولایت فقیه یک پیوند ناگسستنی است.
وی در پاسخ به اینکه آیا ائتلاف با گروهی خاص دارد، بیان کرد: برخی از احزاب اصولگرا با ما گفتگوهایی را داشته و با سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز صحبت هایی را داشته ایم و به احتمال قوی با همین احزاب جلو برویم تا ائتلاف ها مشخص شود.
غیاثوند با اشاره به برنامه های خود در صورت راه یافتن به شورای شهر خاطر نشان کرد: بنده برنامه هایم را در 20 محور تدوین کرده که منشعب از کار کارشناسی بوده و خود در آن تخصص داشته و از مشاوره دانشگاهیان، بیانات مقام معظم رهبری نیز در رابطه با وظایف شوراها و دغدغه های ایشان نیز بهره می بریم.
غیاثوند با اشاره به قوانین و آیین نامه های موجود در خصوص شوراها یاد آورشد: بنده در 20 محور کاری که برنامه ریزی کرده ام بر مبحث عدالت در مجموعه مدیریت شهری تأکید داشته که ابعاد مختلفی مثل بوجه بندی، عدالت توزیع خدمات و عدالت در مناطق متصل و منفصل شهری، عدالت در توزیع کار و استفاده از کار کارشناسی و توجه به مناطق محروم دارد.
وی با بیان اینکه شورا فضایی برای رسیدن به خواسته های سیاسی و اقتصادی نسیت تصریح کرد: قانون تشکیل شوراها، نقش شوراها را مشارکت در مسائل اجتماعی و فرهنگی و امور شهری نقل کرده و ما در این قانون وظایف مشخص سیاسی را نمی بینم.
غیاثوند ادامه داد: شورا جایگاه تخصصی برای تصمیم گیری در مدیریت شهری و به طبع طلب می کند افرادی با تخصص مدیریت شهری وارد این عرصه شوند.
این کاندیدای شورای شهر عملکرد شورای پیشین را اینطور بازگو کرد: اعتقاد دارم تجربه شورا در کشور ما تجربه ارزشمندی بوده، هرچند باتوجه به فرمان امام (ره) در سال 58 شورا با تأخیر جا افتاد و ما اولین تشکیل شورا را در سال 78 داشته و حدود 20 سال تعویق ایجاد شد، اما شورا روند رو به رشدی داشته است.
وی با اشاره به اینکه شورای شهر نیز مانند تمامی دستگاه ها نقاط ضعف و قدرتی داشته است توضیح داد: نقد شورا بدون در نظر گرفتن برنامه 5 ساله و بلند مدت و مشاهده اینکه چه میزان از این برنامه ها عملی شده اند، چندان به جا نیست، ولی امیدواریم در شورای شهر بعدی نقاط ضعف برطرف شده و نقاط قوت تقویت شود.
غیاثوند فعالیت و سوابق کاری خود را اینگونه عنوان کرد: فعال در حوزه اجتماعی و فرهنگی بوده ام وبه عنوان مشاور در شورای اسلامی حضور داشته و چندین تألیف و ترجمه کتاب تخصصی و ارائه مقالات علمی در کنفرانس های داخلی، بیت المللی و ISI از جمله فعالیت های من بوده است.
وی در پایان افزود: در سال گذشته توفیقی داشته تا به همراه تیم برنده مدال نقره جهانی در نمایشگاه بین المللی اختراعات با ارائه بتن های پردوام با استفاده از مواد نانو کامپوند جایگاه دومی را کسب کنیم و درکنار همه این کارها ذاکری اهل بیت نیز از جمله افتخارات من است.
انتهای پیام/3004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان