۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین افشارزاده; از کرار تعهد گرفتیم که حاشیه نسازد/ مظلومی از همه مربیان استفاده می‌کند
کد خبر: ۵۲۰۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

عیار هیچ تیمی در ۵ هفته اول مشخص نمی‌شود

افشارزاده; از کرار تعهد گرفتیم که حاشیه نسازد/ مظلومی از همه مربیان استفاده می‌کند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از کرار تعهد گرفته شده که دیگر برای تیم حاشیه‌سازی نکند.

 افشارزاده; از کرار تعهد گرفتیم که حاشیه نسازد/ مظلومی از همه مربیان استفاده می‌کند
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، بهرام افشارزاده در مورد شرایط استقلال برای بازی با ذوب آهن اظهار داشت: بازیکنان شرایط خوبی دارند. بچه ها نشان داده اند که انگیزه خوبی دارند.

وی در ارتباط با اینکه گفته می شود عیار استقلال مقابل ذوب آهن مشخص می شود عنوان کرد: به نظر من تا 4، 5 هفته اول عیار هیچ تیمی مشخص نمی شود و استقلال هم مستثنی نیست. تیم ها تازه تازه به آمادگی 70درصد می رسند. هیچ تیمی نمی تواند معیار مشخصی داشته باشد. من بازیکنان را در تمرین دیده ام که چطور فوتبال بازی می کنند. تیم بدنسازی خوبی دارد و این مسئله یک امتیاز برای تیم محسوب می شود.

افشارزاده ادامه داد: مظلومی از همه مربیان در تمرین استفاده می کند و دیگر این طور نیست که یک نفر فقط تصمیم بگیرد. من دیده ام که همه مربیان با مظلومی هماهنگ هستند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه سرانجام با جاسم کرار کنار آمدید گفت: نه من با کرار حرفی نزدم بلکه امیری و نظری جویباری با او صحبت کردند. اصلا بحث این که کنار بیایم نیست. قرار شد با توجه به حساسیت بازی ها کرار را اداره کنیم. ما می گوییم کرار آماده بازیکن خوبی است اما این را بدانید که هیچ کدام از بازیکنان استقلال از جمله جوانان چیزی از کرار کم ندارند. ما از کرار تعهد گرفته ایم که دیگر حاشیه سازی نکند. بزرگترین آفت یک تیم است که اعضای آن با هم هماهنگ نباشند اما خوشبختانه در استقلال این هماهنگی وجود دارد.



انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان