۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین اهانت به مقدسات اسلام نشانه شكست دشمن در اسلام ستيزي است
کد خبر: ۵۱۹۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

خطبه های نماز جمعه استان قزوین؛

اهانت به مقدسات اسلام نشانه شكست دشمن در اسلام ستيزي است

با وجود همه تلاش ها و آموزش افراد توسط آمريكا و هم پيمانانش در سوريه و ارسال تسليحات، آنان نتوانسته اند به اهداف شومشان دست يابند.

اهانت به مقدسات اسلام نشانه شكست دشمن در اسلام ستيزي است
به گزارش صبح قزوين، آيت الله اسلامي امام جمعه تاكستان گفت: اقدام موهن سلفي ها در تعرض به ساحت مقدس حجر بن عدي از صحابه پيامبر (ص) نشانه شكست دشمن در اسلام ستيزي است.
حجت الاسلام و المسلمين هاشمي امام جمعه آوج اظهار كرد: ماه رجب ماه رحمت و بركت الهي است و ايام بهره گيري بيشتر، از معنويات اين ماه است.
حجت الاسلام و المسلمين زرينه امام جمعه بوئين زهرا تاكيد كرد: مردم با استفاده از كالاي ايراني مي توانند علاوه بر ايجاد اشتغال، به وضعيت اشتغال مردم هم كمك كنند.
حجت الاسلام و المسلمين موسوي مويني امام جمعه محمديه با اشاره به ثبت نام كانديداها براي انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا، از آنان خواست با رعايت تقواي الهي هدف خود را خدمت به اسلام و انقلاب قرار دهند.
حجت الاسلام و المسلمين عادل پور امام جمعه الوند افزود: تخريب و نبش قبر حجر بن عدي صحابي رسول خدا (ص) به دست گروه تكفيري در سوريه، نشانه عجز دشمن در برابر اسلام است.
حجت الاسلام و المسلمين موسوي امام جمعه آبيك ابراز كرد: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب تبلور حماسه سياسي در كشور مي شود.
حجت الاسلام و المسلمين زارعي امام جمعه اسفرورين اظهار كرد: كشورهاي غربي براي جلوگيري از شركت مردم در انتخابات دست به هر ترفندي مي زنند كه اين امر هوشياري مردم را بيش از بيش مي طلبد.
حجت الاسلام و المسلمين فاطميان امام جمعه اقباليه گفت: انتخابات يكي از مهم ترين مسائل كشور است و مردم بايد در انتخاب اصلح، دينداري، التزام به قانون و توانايي ها را در نظر بگيرند.
حجت الاسلام و المسلمين جوادي امام جمعه موقت آبگرم تاكيد كرد: مردم هوشيار و با بصيرت در سايه نظام مردم سالاري ديني هميشه پشتيبان نظام و رهبري هستند.
حجت الاسلام و المسلمين نظري امام جمعه موقت محمود آباد نمونه اظهار كرد: براي تربيت صحيح فرزندان، والدين بايد فرزندان را با فرهنگ اصيل ديني آشنا كنند.
حجت الاسلام و المسلمين سماواتي امام جمعه خرمدشت با محكوم كردن اهانت به مقدسات اسلام، از مسلمانان خواست در برابر اين جنايات سكوت نكنند.
حجت الاسلام و المسلمين اكبري امام جمعه خاكعلي افزود: رجب، ماه عظيمي است كه خداوند، اعمال نيك را چند برابر و گناهان را در آن محو مي كند.
حجت الاسلام و المسلمین موسوي شالي امام جمعه شال تصریح کرد: همه تلاش دشمنان براي منزوي كردن ايران ، شكست خورده است.
حجت الاسلام و المسلمين سليمي خطيب امام جمعه ضياء آباد ابراز داشت: با وجود همه تلاش ها و آموزش افراد توسط آمريكا و هم پيمانانش در سوريه و ارسال تسليحات، آنان نتوانسته اند به اهداف شومشان دست يابند.
حجت الاسلام و المسلمین حسيني امام جمعه معلم كلايه گفت: امروز دشمنان و فتنه گران با خراب كاري تو طئه مي خواهند مردم را از حضور در مشاركت هاي سياسي دور كنند، اما ملت ايران هميشه هوشياراند.
حجت الاسلام و المسلمین انصاري امام جمعه دانسفهان افزود: امامان معصوم بهترين الگوي رفتاري و شخصيتي براي همه مسلمانان جهان هستند.
حجت الاسلام و المسلمین بيگدلو امام جمعه ارداق تصریح کرد: حضور با شكوه ملت ايران در انتخابات سبب اقتدار و عظمت كشور، ياس و نا اميدي دشمنان اين نظام مي شود.
انتهای پیام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان