۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین فرهنگیان مطرح کرد؛ استخدام مشروط نیروی انسانی در آموزش و پرورش
کد خبر: ۵۱۹۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سرپرست دانشگاه:

فرهنگیان مطرح کرد؛ استخدام مشروط نیروی انسانی در آموزش و پرورش

سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: استخدام نیرو در وزارت آموزش و پرورش مشروط به موفقیت در گذراندن دوره یکساله آموزشی دانشگاه فرهنگیان است که این دانشگاه باید موفقیت آنان را احراز کند.

فرهنگیان مطرح کرد؛ استخدام مشروط نیروی انسانی در آموزش و پرورش
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، محمد مهرمحمدی درباره برگزاری دوره یک ساله برای قبول شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: ما آمادگی کامل را برای اجرای دوره یکساله پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش را داریم.

وی با بیان اینکه سال تحصیلی برای این گروه از ورودی های دانشگاه فرهنگیان دیرتر آغاز می شود، افزود: پس از برگزاری یک دوره یکساله برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی، آنان به شرط موفقیت در این دوره که با سازوکارهای دانشگاه فرهنگیان تعریف شده است می توانند استخدام آموزش و پرورش شوند، اما موفقیت در این دوره را باید دانشگاه فرهنگیان احراز کند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: در دستورالعمل جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی، دانشگاه فرهنگیان اجازه دریافت بخشی از هزینه ها را از داوطلب دارد. البته هنوز در این این باره تصمیمی نگرفته ایم.

وی افزود: بخشی دیگر از هزینه های این گروه توسط دانشگاه فرهنگیان و بخشی دیگر از بودجه وزارت آموزش و پرورش تامین می شود.

وی تاکید کرد: جذب این افراد موکول به موفقیت در گذراندن دوره یکساله آموزشی است. ما برنامه یکساله آموزشی را تدوین کرده ایم اما به تصویب نهایی نرسیده است. امیدواریم به زودی تصویب شود و در معرض دید داوطلبان بگذاریم.

مهرمحمدی بیان کرد: برنامه یکساله آموزشی یک دوره ویژه برای تربیت حرفه ای معلمان با تمرکز شیوه های آموزشی، سنجش، تکنولوژی و موضوعات دیگر است.

وی با بیان اینکه شاید برنامه یکساله زمان مکفی برای تربیت معلم نباشد اظهار کرد: اما در واقع تلاش می کنیم به استانداردهای حداقلی در دوره یک ساله دست یابیم و پس از پایان دوره یکساله نیز برنامه های تکمیلی داریم و همواره ارتباط میان دانشگاه فرهنگیان و پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش وجود دارد و ما بر آنها نیز نظارت خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه استخدام ۵ هزار نیرو در وزارت آموزش و پرورش همانند استخدام های گذشته نیست، بیان کرد: ما یک دوره یکساله آموزشی به صورت حرفه ای را برگزار می کنیم و همواره ارتباط با دانش آموختگان وجود دارد که در استخدام های گذشته این اتفاق نیفتاده است.



انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان