۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تیم بارسلونا فاتح سوپر جام اروپا شد
کد خبر: ۵۱۷۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

با برتری ۵ بر ۴ مقابل سویا

تیم بارسلونا فاتح سوپر جام اروپا شد

تیم فوتبال بارسلونا در پایان دیداری تماشایی و خاطره انگیز با برتری ۵ بر ۴ مقابل سویا برای پنجمین بار فاتح سوپر جام باشگاه های اروپا شد.

تیم بارسلونا فاتح سوپر جام اروپا شد
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، این دیدار بامداد چهارشنبه بین تیم های بارسلونای اسپانیا فاتح لیگ قهرمانان اروپا و سویا اسپانیا قهرمان لیگ اروپا به میزبانی شهر تفلیس گرجستان برگزار شد.
در دقیقه سوم تیم سویا پشت محوطه جریمه بارسلونا صاحب ضربه ایستگاهی شد که اور بانگا هافبک آرژانتینی به زیبایی گل نخست این دیدار تماشایی را به ثمر رساند.
پس از این گل بارسلونا که نیمار ستاره برزیلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت برای جبران نتیجه سرپا حمله شد.
لیونل مسی دارنده چهار توپ طلای جهان در دقایق 7 و 16 دو گل تماشایی از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رساند تا بار دیگر توانایی خود را نشان دهد.
پیش از پایان نیمه نخست نوبت به رافینیا رسید تا گل سوم بارسلونا را به ارمغان بیاورد. در نهایت نیمه نخست با برتری 3 بر یک کاتالان ها به اتمام رسید.
در آغاز نیمه دوم، لوییس سوارز اروگوئه ای از پاس سرخیو بوسکتس نهایت بهره را برد و چهارمین گل تیم تحت هدایت لوییس انریکه را به نام خود نوشت.
در دقیقه 57 و درحالیکه بازیکنان بارسلونا با خیالی آسوده به کار ادامه می دادند، خوان آنتونیو ریس کاپیتان سویا از غفلت مدافعان حریف استفاده کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا امید را به تیم خود بازگرداند.
در دقیقه 71 خطای واضح ماتیو مدافع بارسلونا روی ویتولو سبب شد تا داور به سود سویا اعلام پنالتی کند.این ضربه پنالتی توسط گامیرو مهاجم برزیلی به راحتی تبدیل به گل سوم سویا شد.
پس از این گل یونای امری سرمربی سویا دست به تعویض زد و دو مهاجم را به میدان فرستاد.
در دقیقه 81 چیرو ایموبیله ایتالیایی توپی را به دهانه دروازه بارسلونا فرستاد تا کانوپلینکا، گل چهارم و تساوی را برای سویا به ثمر برساند.
در نهایت سوت داور در پایان 90 دقیقه به نشانه تساوی 4 بر 4 دو تیم به صدا درآمد تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.
در دقیقه 115 ضربه لیونل مسی توسط دروازه بان سویا به طور ناقص دفع شد که پدرو رودیگرز گل پنجم بارسلونا را به ثمر رساند. پدرو درحالیکه این گل حساس را به نام خود نوشت که در روزهای گذشته اخبار متعددی در خصوص جدایی وی از بارسلونا و پیوستنش به منچستریونایتد مخابره شده است.
در 5 دقیقه باقی مانده سویا دو فرصت ایده ال برای گلزنی به دست آورد که کوکه و عادل رامی به طرز عجیبی موقعیت های مناسب را از دست دادند. در نهایت این دیدار تماشایی و به یادماندنی با برتری 5 بر 4 بارسلونا به پایان رسید.
با این حساب بارسلونا به پنجمین قهرمانی در سوپر جام اروپا دست یافت تا به رکورد پنج قهرمانی آث میلان برسد.
بارسلونا هفته آینده نیز در سوپر جام باشگاه های اسپانیا به مصاف اتلتیکوبیلبائو خواهد رفت.


انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان