۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ما برای نابودی رژیم صهیونیستی تا آخر ایستاده ایم
کد خبر: ۵۱۵۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

ما برای نابودی رژیم صهیونیستی تا آخر ایستاده ایم

حجت الاسلام عابدینی گفت: تا قیامت بین اسلام و کفر آشتی نخواهد بود و این ها زمینه ساز منجی جهانی است.

ما برای نابودی رژیم صهیونیستی تا آخر ایستاده ایم

به گزارش صبح قزوین، خطبه های نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام عبد الکریم عابدینی اقامه شد، وی اظهار داشت: در همه شئونات زندگی تقوا در رأس قرار دارد.

عابدینی با اشاره به انتخابات شورای شهر گفت:  شورای شهری داشته باشیم که شهری مطرح در حوزه جهانی ارائه دهد.
اگر مدیری داشته باشیم که پیش کسوت در مذهب و قرآن نباشد، تجدیدی هستیم.

وی با برشمردن چند ویژگی که  باید کاندید ها داشته باشند اضافه کرد: در قرآن کریم آمده است یک نماینده باید مکین بوده، یعنی آبرومند و دارای حسن سابقه باشد.
ویژگی دیگر امین و امانت داری است به این معنا که به نحو احسن از پست و مقام خود برای شوکت اسلام به جد حضور پیدا کند.

عابدینی عنوان کرد: کسانی که می خواهند زمام شهر را در دست گیرند باید عالم و آگاه بوده، در شهرسازی و معماری حقوق را بشناسد و لازمه این امر کسب تخصص، دانش و علم است.

وی با اشاره به قدرت در مدیریت شهر و کشور ابراز داشت: در گذشته مدیریت شهری مصادیق بسیاری از انجام کارهای خوب موجود است ولی در مواردی آسیبی و خسارتی هم دیده می شود که نیاز به مدیریت درست دارد.

خطیب جمعه قزوین تصریح کرد: امانت داری فقط مسائل مالی را در برنمی گیرد، بلکه باید عزت اسلام و نظام را نیز حفظ کند و به گونه ای برخورد کند که ملت ایران را ضعیف و بدهکار جلوه ندهد.

حجت الاسلام عابدینی با بیان اینکه ماه رجب از ماه های مهم و حرام بوده اظهار داشت: این ماه مقدمه آمادگی خود برای ماه مبارک رمضان است، چرا که لیلة الرغائب را در پیش داریم که به معنای شب آرزوها نیست و آرزومندی در روایات نیامده است.
این شب تمرین لیلة القدر است.

وی با اشاره به مناسبت های هفته از جمله سالگرد تحریم تنباکو توسط آیت الله شیرازی، اظهار داشت: بعد از این واقعه، دشمن به نقش و جایگاه علما در بین مردم و اهمیت فتاوای آنها پی برد و در تلاش کرد بین علما و مردم جدایی بیندازد.

عابدینی یاد آور شد: کسانی که می گویند با رژیم صهیونیستی سر جنگ نداریم، این حرف اشتباه بزرگی است و ما زمانی سر جنگ نداریم که قرآن نداشته باشیم، ما برای  محو و نابودی رژیم صهیونیستی تا آخر ایستاده ایم.

وی با اشاره به هتک حرمت حجربن عدی، او را مرد میدان و مدافع امام حسن (ع) دانست و خاطر نشان کرد: وهابیان نشان دادند قبر شهدا هم برای آنان خطرناک است و تا قیامت بین اسلام و کفر آشتی نخواهد بود و این ها زمینه ساز منجی جهانی است.

انتهای پیام/4003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان