۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین تصمیم گیری در شورای شهر فارغ از موضوعات سیاسی باشد
کد خبر: ۵۱۰۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان نظام مهندسی استان قزوین:

تصمیم گیری در شورای شهر فارغ از موضوعات سیاسی باشد

علی فرخزاد گفت: تلاش ما حضور حداکثری مهندسین و فعالان صنعت ساختمان در انتخابات است.

تصمیم گیری در شورای شهر فارغ از موضوعات سیاسی باشد
به گزارش صبح قزوین، رئیس سازمان نظام مهندسی استان در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین در غرفه این پایگاه خبری در چهارمین نمایشگاه کامپیوتر استان نسبت به برگزاری این نمایشگاه اظهارداشت: این نمایشگاه نسبت به سال گذشته پربار تر و با استقبال بیشتری رو به رو بوده است.
وی افزود: خانواده بزرگ مهندسی اعم از مهندسین و تکنسین ها، نزدیک به 2هزار و 500 نفر، یک هزار معمار تجربی و حدود 38 هزار نفر استاد کار در عرصه صنعت مشغول به کارند.
علی فرخ زاد در خصوص انتخابات شورای شهر عنوان کرد: یکی از اهدافی که در قانون نظام مهندسی مصوب مجلس شورای اسلامی دنبال می شود، حضور در فعالیت های شهرسازی و حوزه های ساختمانی است که بخش عمده ای از فعالیت های ما در همین راستا می باشد تا بتوانیم موفقیت های بزرگی را کسب کنیم.
وی اظهار داشت: اگر در روستاهای کوچک موقعیت مهندسی باشد به لحاظ اجرایی وارد می شویم تا بتوانیم بحث های تخصصی را جدی تر نسبت به گذشته در شورای شهر داشته باشیم.
وی در ادامه افزود: اگر بین تخصص هایی که در 3 دوره قبل شورای شهر نسبت به شهرهایی که با موفقیت بیشتری رو به رو بوده اند مقایسه ای داشته باشیم، در میابیم که باید در حوزه ها ی تخصصی با دانش بیشتر و تربیت جدی تری وارد صحنه شویم .
فرخ زاد با اشاره به اینکه شورای شهر نباید فقط به مسائل سیاسی بپردازد بیان داشت: شورای شهر جایگاهی است که عمده فعالیتش در بخش فنی است و در این حوزه می بایستی فعالیت نماید.
وی اذعان کرد: تصمیم گیری در شوراها باید فارغ از موضوعات سیاسی باشد.
در انتخابات ریاست جمهوری، مملکت به آرامش نیاز دارد و توجه داشته باشیم که عدالت اجتماعی برقرار شود.
انتهای پیام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان