۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین استان قزوین از شهرهای ممتاز در تمام عرصه‌های نظام است
کد خبر: ۴۹۷۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

آیت الله جوادی آملی در دیدار با جمعی از اساتید مدارس حوزه های علمیه قزوین:

استان قزوین از شهرهای ممتاز در تمام عرصه‌های نظام است

آیت الله جوادی آملی در دیدار با جمعی از اساتید مدارس حوزه های علمیه قزوین گفت: قزوین از شهرهای ممتاز و درخشان در تمام عرصه های مختلف این نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و از پیشینه ممتازی در کشور برخوردار است.

استان قزوین از شهرهای ممتاز در تمام عرصه‌های نظام است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، جمعی از اساتید مدارس حوزه های علمیه قزوین با آیت الله جوادی آملی دیدار کردند.
در این دیدار آیت الله جوادی آملی ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) حوزه علمیه قزوین را یکی از حوزه های مهم و تاثیر گذار در کشور دانست و گفت: شهر قزوین یکی از شهرهایی است که بسیاری از علما و رجال و شخصیت‌های ممتاز در این شهر زندگی کرده و بسیاری از این علما نیز در این شهر مدفون هستند.
آیت الله جوادی آملی خاطرنشان کرد: باید به خاطر وجود گرانقیمت این رجال و علما و شخصیت‌های ارزشمند از خدای متعال شکرگزار باشیم.
وی ادامه داد: خداوند در برخی از شهرها نعمت هایی داده که یکی حضور رجال و مفاخر ارزشمند و ماندگار و دیگری استعدادهای ممتاز و تاریخ ماندگاری که در برخی از شهرهای کشورمان مانند همین شهر قزوین وجود داشته که زمانی پایتخت ایران بوده و بسیاری از بزرگان و رجال در این شهر زندگی می کردند.
آیت الله جوادی آملی عنوان کرد: قزوین از شهرهای ممتاز و درخشان در تمام عرصه های مختلف این نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و از پیشینه ممتازی در کشور برخوردار است.
وی ادامه داد: باید با کشف استعدادهای طلاب در حوزه ها گام‌های موثری برداریم.
در ابتدای این دیدار حجت الاسلام علی اصغر عرفانی (یکی از اساتید حوزه علمیه ) گزارشی از برنامه های مدارس علمیه و همچنین جایگاه وپیشینه حوزه علمیه قزوین و جایگاه علما و مفاخر در این استان به استحضار معظم له رساند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

حسینی / ۲۲ مرد ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۰

سلام وعرض ادب واحترام خدمت همکاران خوب در صبح قزوین از اینکه اخبار حوزه را در این رسانه وزین منعکس می نمایید کمال تشکر را دارم سایه مقام معظم رهبری مستدام حسینی کارشناس روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان