۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین درخشش دانش‌آموزان قزوینی در مسابقات ژیمناستیک قهرماني كشور
کد خبر: ۴۹۷۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان خبر داد:

درخشش دانش‌آموزان قزوینی در مسابقات ژیمناستیک قهرماني كشور

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین از کسب مقام دوم استان قزوين در مسابقات ژیمناستیک دانش آموزي قهرماني كشور خبر داد.

 درخشش دانش‌آموزان قزوینی در مسابقات ژیمناستیک قهرماني كشور
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، عین اله صادقی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: بيست و ششمين دوره مسابقات ژیمناستیک دانش آموزي كشوري به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد.
وی با اشاره به تاریخ برگزاری مسابقات افزود: این دوره از مسابقات از 12 تا 15 مرداد ماه به مدت 4 روز در شهر مشهد برگزار شد که ژيمناستيك کاران استان قزوین نیز همگام با سایر استان‌ها در این دوره از مسابقات حضور داشتند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات ورزشکاران قزوینی در دو گروه ابتدایی و دوره اول متوسطه شرکت داشتند که تيم ژيمناستيك كاران استان قزوين در دوره اول متوسطه توانست بين هیجده تيم شركت كننده در اين مسابقات ،مقام دوم تيمي را از آن خود نمايند.
صادقی با اشاره به حضور 15 دانش‌آموز قزوینی در مسابقات ژیمناستیک دانش آموزي كشوري تصریح کرد: در این مسابقات تعداد 12 دانش آموز ورزشکار دوره ابتدایی و تعداد 3 دانش آموز ورزشکار دوره اول متوسطه به همراه مربی و سرپرست شرکت نمودند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان