۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین پيش ثبت نام جديد عتبات عاليات آغاز شد
کد خبر: ۴۹۷۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سازمان حج و زيارت اعلام كرد

پيش ثبت نام جديد عتبات عاليات آغاز شد

سازمان حج و زيارت اعلام كرد: پيش ثبت نام جديد عتبات عاليات از امروز ۱۹ مرداد در سراسر کشور آغاز شد.

پيش ثبت نام جديد عتبات عاليات آغاز شد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، سازمان حج و زيارت در اطلاعيه اي اعلام كرد: ضمن عرض تسليت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) و با عنايت به برنامه ريزي انجام شده جهت ثبت نام گروه‌هاي اعزامي عتبات عاليات (از تاريخ ۲۴ شهريور ماه تا۳۰ آبان سال جاري) به اطلاع مي رساند: متقاضيان تشرف به سفر عتبات عاليات در زمان ياد شده مي توانند از ساعت ۹ صبح امروز(دوشنبه) ۱۹ مرداد تا ساعت ۱۶ روز يكشنبه ۲۵ مرداد ماه ۹۴ با مراجعه به سامانه www.atabat.haj.ir برای اعزام به اين سفر زيارتی پيش ثبت نام كرده و كد رهگيری دريافت كنند.

بر اساس اين گزارش،‌ قرعه كشی از متقاضياني كه پيش ثبت نام كرده اند، روز دوشنبه ۲۶ مرداد ماه ۹۴ انجام خواهد گرفت و نتيجه قرعه كشي روز سه شنبه ۲۷ مردادماه بر روی سامانه پيش ثبت نام عتبات عاليات قرار می گيرد كه متقاضيان مي توانند با مراجعه به سايت مذكور از نتيجه و زمان ثبت نام قطعي در كاروانها مطلع گردند.

اين گزارش حاكي است، اطلاعات افرادي كه در دوره هاي قبل حائز اولويت تشرف شناخته شده و به هر دليل در گروهها ثبت نام نكرده اند، از سامانه پيش ثبت نام حذف گرديده است. لذا درصورتيكه اين عزيزان مايل به تشرف در اعزام های اين دوره هستند، لازم است مجددا نسبت به طي مراحل پيش ثبت نام اقدام فرمايند.

اين گزارش می افزايد: افرادی كه مبادرت به ثبت نام گروهی ۳۵ نفره می كنند، در صورتی كه تعدادي از آنها از اعزام منصرف شده و از گروه خود خارج شوند و عدد گروه آنها كمتر از ۲۵ نفر شود، گروه ايشان حذف شده و در قرعه كشي شركت داده نخواهند شد.

اين دوره از سفرهاي عتبات عاليات مناسبت های روز عرفه، عيد سعيد قربان و تاسوعا و عاشوراي حسينی (ع) را شامل مي شود.


انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان