۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش چهارشنبه پایان می یابد
کد خبر: ۴۹۷۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور

ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش چهارشنبه پایان می یابد

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش چهارشنبه ۲۱ مردادماه پایان می یابد.

ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش چهارشنبه پایان می یابد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، حسین توکلی ایرنا اظهار داشت: ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش امسال، از روز پنجشنبه 15 مردادماه آغاز شد.
وی گفت: مدت زمان این ثبت نام که از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور صورت می پذیرد؛ قابل تمدید نخواهد بود.
مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: بر اساس آمار تا ساعت 8 صبح امروز تعداد 62 هزار و 119 داوطلب نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کرده اند.
وی یادآور شد: تمامی اطلاعات مربوط به شرایط و ضوابط استخدامی، رشته های شغلی، رشته های تحصیلی و مقاطع مورد پذیرش در رشته های شهرهای پذیرنده و دامنه پذیرش در این شهرها و همچنین مواد آزمون عمومی و تخصصی در اطلاعیه اصلی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد.
براساس اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش، این وزارتخانه به منظور تأمین نیروی انسانی متعهد و کارآمد مورد نیاز، بر اساس مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و در چارچوب قانون مدیریت خدمات کشوری از افراد واجد شرایط به صورت پیمانی در مشاغل آموزشی استخدام می کند.


انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان