۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین در انتخابات به دنبال اصلح باشید
کد خبر: ۴۹۶۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام نبویان:

در انتخابات به دنبال اصلح باشید

حجت الاسلام نبویان نماینده مردم تهران گفت: فردی که به دنبال خدمت صادقانه به مردم ، اخلاص نسبت به خدای متعال و اطاعت از رهبری را سرلوحه ی کارش قرار می دهد.

در انتخابات به دنبال اصلح باشید

به گزارش صبح قزوین، نبویان در  مراسم تجلیل از مقام معلم در شهرستان بوئین زهرا که به همت اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، در پاسخ به سوالاتی در رابطه با دشمنان داخلی و خارجی در مقابل ایران گفت: چند سال پیش ایران شاهی داشت که از کشور رانده شد.
حالا غلط یا درست به خود ما مربوط می شود سوال بنده این است چرا آمریکا به شاه ما پناه داد؟ سوال دوم چرا تمام ثروت های کشور ما رابلوکه کرد؟ در حالی که کشور ما الان نیاز به پول دارد مطلقاً پول ما را نمی دهند.
مشکل ما با آمریکا چیست؟

وی افزود: دنیای غرب از سرنگون انقلاب ما نا امید شد.
ابتدا کودتا، ترورهای مکرر و سپس جنگ هشت ساله راه انداختند.
به ما می گویند شما سر به سر آمریکا می گذارید.

 نبویان با اشاره به سخنان رهبری گفت: از سال 68 دو دهه اصلاح طلبها برای ما برنامه ریزی  کردند از سال 68 که امامت رهبر انقلاب آغاز شد، تا سال 78 که حادثه ی کوی دانشگاه اتفاق افتاد که البته این کار اصلاح طلبها بود.
10 سال بعد می شود سال 88 که فتنه اتفاق افتاد.
چه کسی پشت این ماجرا بود؟ آمریکا، اسرائیل، انگلیس، فرانسه، کشورهای عربی، منافقین، حتی ریگی هم در فتنه 88 پیام داد.

نماینده مجلس تهران اذعان داشت: هیچ دوره ای در عمر جمهوری اسلامی، تحریم ها به اندازه ی تحریم سال 91 شدت نداشته است.

وی ادامه داد: بودجه سال 91، 144 هزار میلیارد تومان بود.
ما برای اینکه این مبلغ را بدست آوریم باید روزانه 2 میلیون و 700 هزار بشکه نفت بفروشیم.
از تیر ماه سال 91 آمریکا نگذاشت حتی یک کشتی کنار اسکله ایران پهلو بگیرد و ما حتی یک قطره نفت هم نتوانستیم به فروش برسانیم.

آمریکائیها به ما گفتند خودتان کشتی بیاورید و نفتتان را بفروشید در حالی که ما یک کشتی بیشتر نداشتیم و اگر این کشتی می خواست به کره شمالی برود و برگردد، دو ماه طول می کشید؛ در حالی که ما باید روزانه 2میلیون 700 هزار بشکه نفت می فروختیم.

 نبویان با اشاره به بودجه 49 درصدی ایران از فروش نفت خاطر نشان کرد: بخشی از تولیدات نفتی ما مختص تولیدات پتروشیمی و بخشی به تولیدات غیر نفتی اختصاص داشت اما آمریکائیها جلوی همه ی این ها را گرفتند.

وی با بیان  فروش تنها  یک میلیون بشکه نفت در شش ماه افزود: تحریم نفتی کشور ما جزء تحریم های سنگین ما نبود  بلکه تحریم بانک مرکزی تحریم سنگین ما بود.

نماینده تهران در مجلس همچنین خطاب به دولت آمریکا گفت: مگر جرم ملت ایران چه بود؟ برای این سوال دو جواب وجود دارد که یکی باطل است و آن این که ایران انحصار 300 چهارصد ساله جهان مدرن را شکست و به دانش هسته ای، هوا فضا، و.
.
دست یافت.

وی ادامه داد: این جواب غلط است چرا که  بعضی از کشورهای همسایه ما به این انرژی دسترسی دارند و حتی بمب هسته ای هم دارند، دلیل دوم رد این جواب اینست که ما تقریباً 10 سال است به دانش هسته ای رسیده ایم، کودتاها، ترورها و جنگ هشت ساله چرا به ما تحمیل شد؟

نبویان دلیل اصلی دشمنی  آمریکا و دنیای مدرن نسبت به ایران  را جواب صریح قرآن دانست که فرمود:«لایَزالون یّقاتِلونَکّم حَتی یَرّدوکّم عَن دینِکم» دنیای کفر هیچ وقت دست از شما برنمی دارند تا شما هم به آن ها بپیوندید.

وی همچنین تصریح کرد: مشکل ما اسلام است، مشکل ما سیدالشهداست.
آن ها می خواهند ما نیز جهان بینی سکولاریسم  را بپذیریم.

وی با مقایسه ژاپن و عراق و پیشرفت ژاپن خاطر نشان کرد: بعد از جنگ جهانی دوم هنوز کشور ژاپن نتوانسته نیروهای آمریکایی را از کشورش بیرون براند؛ در حالی که در عراق که آمریکا که  گفته بود« ما آمده ایم تا بمانیم» 9 سال طول نکشید که نظامیان آمریکائی از عراق بیرون رفتند.
این جز نتیجه ی  وجود بارقه های اسلام در عراق نیست.

وی همچنین پیروزی ایران را وجود رهبر انقلاب و امدادهای غیبی دانست و گفت: 34 سال مقاومت ملت ایران بود که به این پیشرفت ها دست یافت و این پیشرفت ها به خاطر اسلام بود.

نماینده مجلس تهران همچنین اذعان داشت: بدانید اگر یک ذره  اسرائیل و آمریکا بدانند با عملیات نظامی می توانند کار ایران را یکسره کنند مکث نمی کردند.

وی ادامه داد: گفتمان مقاومت گفتمان سیدالشهداست و گفتمان مقاومت گفتمان نجات است ما نمی توانیم مثل مصر ذلیل باشیم.
گفتمان مقاومت فقط با اسلام و اندیشه اسلامی تحقق می یابد.

نبویان خاطرنشان کرد:اسلام، رهبری و مردم سه رکن انقلاب اسلامی ایران  است که ایران ادعای پیاده سازی اسلام را دارد تا آن چه که سیدالشهدا و ائمه در نظر گرفتند خدای متعال برای ما مقدر کند.

وی به انتخابات مهم پیش رو اشاره کرد و تصریح کرد: در این انتخابات به دنبال اصلح باشید.
فردی که به دنبال خدمت صادقانه به مردم ، اخلاص نسبت به خدای متعال و اطاعت از رهبری را سرلوحه ی کارش قرار می دهد.

انتهای پیام/9002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان