۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آن کس که نداند و بداند که نداند، لنگان خرک خویش به منزل برساند
کد خبر: ۴۹۵۶۷ نویسنده: سید علی موسوی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

پاسخ به اهانت هفته نامه تابان نسبت به حجت الاسلام حسینی

آن کس که نداند و بداند که نداند، لنگان خرک خویش به منزل برساند

آیا به عنوان یک مسلمان که در نظام ولایی زندگی می کند از دریچه اندیشه های لیبرالیستی و سکولار به دنیا نگاه می کنید و درنهایت به تعبیر مولانا کجای فیل را لمس نموده اید که دنیا را اینگونه تفسیر می کنید؟

آن کس که نداند و بداند که نداند، لنگان خرک خویش به منزل برساند
صبح قزوین ، اخیرا یکی از هفته نامه های محلی عکس و متنی اهانت آمیز از حجت الاسلام سید مرتضی حسینی چاپ کرده و با این تصویر خواسته مشارالیه را به سخره بگیرد و از تعبیر سیاسی ایشان که عوامل استکبار را که در سالهای دفاع مقدس سلاح های شیمیایی به رژیم بعثی صدام داده بوده اند را تعبیر به" لاشخور های شیمیایی" نموده، متهم به کم سوادی و عدم آشنایی با ادبیات سیاسی نماید.
لازم است جهت تنویر افکار عمومی مطالبی چند بیان نماییم:
1- اولا نویسنده تصویری از ایشان به منظور تخریب چهره معنوی و علمی به چاپ رسانده که متعلق به سفر وی به کربلای معلی در اربعین حسینی است که نماینده محترم مردم شریف قزوین در این سفر، 90 کیلومتر نجف تا کربلا را با پای پیاده در کنار جمعیت میلیونی طی نموده و در این تصویر مزین به لباس مقدس روحانیت از جمله عمامه مشکی، چفیه و کوله پشتی می باشد.
این لباس نماد وابستگی به نبی مکرم اسلام محمد مصطفی(ص) واهل بیت عصمت و طهارت و نشانه عشق ورزی و مودت نسبت به اهل بیت است که خداوند کریم در قرآن مجید اجر و مزد پیامبر گرامی اسلام را درقبال زحمات خویش برای هدایت امت خود مودت و محبت به اهل بیت می داند.
چفیه نیز که مقام معظم رهبری آنرا نماد مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار و صهیونیست و همچنین ایثار و از خود گذشتگی و یادگار 8 سال دفاع مقدس و همراهی و همدری با مردم مظلوم فلسطین و حزب الله در مبارزه با صهیونیسم می دانند همیشه همراه خویش دارد.
حال جا دارد از این نویسنده سوال کنیم از کدامین پنجره به دنیا نگاه می کنید و با کدامین ایده این تصویر رابا این مضامین معنوی و مقاومت به سخره گرفته اید؟
آیا به عنوان یک مسلمان که در نظام ولایی زندگی می کند از دریچه اندیشه های لیبرالیستی و سکولار به دنیا نگاه می کنید و درنهایت به تعبیر مولانا کجای فیل را لمس نموده اید که دنیا را اینگونه تفسیر می کنید؟
آیا فکر نمی کنید که بزرگان شما مثل علی افشاری، اکبرگنجی، کدیور، مهاجرانی، حقیقت جو و ... با این نگاه در منجلاب تفکرات استکباری گرفتار شده و برای آنها قلم فرسایی و در رسانه های بیگانه برعلیه این ملت و نظام هتاکی می کنند و میر حسین موسوی لجوج و شیخ ساده لوح شما گرفتار حصر و دیگران گرفتار زندان و به عنوان عوامل فتنه شناخته شده اند؟
آری حسینی روحانی است مزین به لباس مقدس بزرگان دینی، مراجع تقلید و رهبران اسلامی که برعلیه نظام و ملت فتنه ننموده است نه اینکه مانند دوستان شما لباس زندان را به عنوان خیانت به ملت به تن داشته باشد.
2- شما که این تعبیر سیاسی اقای حسینی نماینده محترم مردم قزوین، البرز و آبیک را به تمسخر گرفته اید پس قرائت قرآن دوستان خویش را به 6 غلط از مقتدای خویش آن هم ساده ترین آیه قران کریم که مادربزرگها و کودکان پیش دبستانی روزهای آغازین با آشنایی با قرآن آن را حفظ می کنند چگونه تعبیر می کنید؟ اگر چه شما در هیچ شرایطی به دلیل علاقه افراطی به دنبال اصلاح معایب خود و دوستانتان نیستید ولی بدانید که علی علیه الاسلام فرمود تعصب بی جا انسان را کور می نماید.
3-حجت الاسلام حسینی تربیت شده مکتب اهل بیت عصمت وطهارت می باشد و به دلیل علاقه به آموزهای اسلامی بیش از 22 سال از دریای بیکران علوم حوزه های علمیه را نزد مراجع دینی تلمذ نموده و به فعالیت های علمی پرداخته است.
این در شرایطی است که بعضی از اقایان مربوط به شما در حوزه های علمیه با سلاح سرد به مراجع تقلید برای دریافت شهریه بیشتر حمله می کردند و طلاب علوم دینی را با قلدری در سرمای زمستان تهدید و راهی حوضچه های آب سرد می نمودند.
آقای حسینی در محضر حضرت آیت الله موسوی شالی(ره) افتخار شاگردی داشته و تربیت شده در دامن ایشان است و به دلیل لیاقت و شایستگی علمی و اخلاقی وی، حضرت آیت الله موسوی شالی(ره) اجازه امور حسبیه را به ایشان داده است و جمعی از مراجع بزرگ تقلید نیز به شرح ایضا این اجازه را به ایشان داده اند.
اگر در آقای حسینی وزانت واعتقادی مناسب مشاهده نمی شد نمایندگان محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب از جمله حضرات آیات موحدی کرمانی، سعیدی و مصلحی ایشان را به عنوان نماینده محترم دفتر ولی فقیه در سپاه پاسداران استان های مختلف از جمله استان البرز و قزوین انتخاب نمی کردند.
- 4-اگردوستان شما با سواد خواندن ونوشتن وارد مجلس شدند و با مدرک فوق دیپلم برای ورود به مجلس به چالش افتاده بودند حضرت حجت الاسلام حسینی در شرایطی وارد مجلس شدند که در مجلس نهم پایه علمی کارشناسی ارشد داشته اند.
- 5- شما راچه شده است که اینقدر نگران قائم مقام خانم مرکل صدر اعظم آلمان و آلمانیهای تامین کننده سلاح شیمیایی صدام بعثی شده اید و در دفاع از آنها اینگونه به یک هموطن روحانی حمله ور شده اید؟
حال که دل در گرو آنها دارید آرزو می کنیم که با آنها محشور نشوید و به دامن گرم و پر محبت اسلام و نظام بازگردید.
- 6- البته این مطالب در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی به منظور تخریب صورت می گیرد و با عنایت به اینکه نماینده محترم قزوین از مقبولیت بالای مردمی برخوردار بوده و رقبای سیاسی به دلیل عدم توانایی رقابت سالم با ایشان دور از اخلاق سیاسی اقدام به تخریب و هتاکی می نمایند.
- در پایان شما را مهمان به شعری می نمایم:
- آن کس که بداند و بداند که نداند اسبب شرف خویش از گنبد گردون بجهاند
- آن کس که نداند و بداند که نداند لنگان خرک خویش به منزل برساند
- آن کس که بداند و نداند که بداند بیدار کنیدش که بسی خفته نماند
- آن کس که نداند ونداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهربماند
انتهای پیام/6001

دیدگاه ها

ايمان / ۱۹ مرد ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۷

احسنت. عالي بود

کارشناس سیاسی / ۲۰ مرد ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۵

من ازحراست محترم استانداری قزوین یک سئوال دارم:چرایکی ازتصویربرداران که برای روزنامه تابان کارمیکند هرروزبایک کوله پشتی.که دوربین و...باخودحمل میکندومقداری روزنامه تابان باخودداردبه استانداری میادبنده ازمسئول پذیرش ورودی آقای.....پرسیدم ایشان گفت بخدانمیدان.من تذکرداده ام ایشان مراتهدیدکردندکه برایتان گران تمام میشود
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان