۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین احداث مجتمع خدمات‌رسانی تاکسیرانان
کد خبر: ۴۸۹۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد:

احداث مجتمع خدمات‌رسانی تاکسیرانان

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین لز احداث مجتمع خدمات رسانی تاکسیرانان خبر داد.

احداث مجتمع خدمات‌رسانی تاکسیرانان
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی‌زاده، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین روز گذشته به مناسبت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران استان قزوین به بیان نکته‌ای در خصوص وضعیت تاکسی‌های تحت نظارت پرداخت و گفت: برخی از تاکسی‌های فرسوده سازمان تاکسیرانی بیش از 20 سال تحت نظارت این سازمان به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند و اکنون مانند گذشته قابلیت ارائه خدمات را نداشته و باید نوسازی شوند.
وی با تاکید بر اینکه نوسازی ناوگان تاکسیرانی موضوعی کشوری است، اضافه کرد: جلساتی با مسئولان کشوری و سازندگان خودروهای تاکسی با هدف نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهرداری برگزار شده و نوسازی این ناوگان موجب خواهد شد تا تاکسیرانان به ادامه فعالیت در این شغل امیدوارتر شده و با انگیزه بیشتری فعالیت کنند.
این مسئول نوسازی ناوگان حمل و نقل را در افزایش تمایل شهروندان به استفاده از تاکسی برای تردد، بسیار موثر دانست و عنوان کرد: نزدیکی به پایتخت موجب شده که شهروندان قزوینی نیز در استفاده از وسایل نقلیه عمومی توقعات بیشتری داشته باشند.
دربندی‌زاده افزود: ترغیب مسافران و اهمیت آنان به وسیله نقلیه‌ای که برای تردد از آن استفاده می کنند موجب شده تا تلاش کنیم وسایل نقلیه‌ای که وظیفه جابه جایی مسافران شهری را دارند، به‌روزتر و از نظر پاکیزگی نیز تمیزتر باشند.
وی با اشاره به استقبال زیاد شهروندان از خدمات شبکه تاکسی‌ بی‌سیم، بیان کرد: چنانچه بستری در شبکه تاکسی بی‌سیم سازمان تاکسیرانی در جهت ارائه خدمات به شهروندان با خودروهای مدل بالاتر به کار فراهم شود قطعا شاهد استقبال بیشتر شهروندان از تردد با وسایل نقلیه عمومی خواهیم بود.
سرپرست سازمان تاکسیرانی قزوین با بیان اینکه به منظور احداث مجتمع خدمات رفاهی تاکسیرانان مذاکراتی در سطح استان قزوین انجام شده است، اظهار کرد: حدود چهار هکتار فضا برای احداث مجتمع خدمات‌رسانی به تاکسیرانان در نظر گرفته شده است.
دربندی‌زاده با بیان اینکه احتمال تغییر مکان ساختمان اداری سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین وجود دارد، اعلام کرد: با توجه به نامناسب بودن ساختمان اداری فعلی سازمان احتمال تغییر مکان سازمان تاکسیرانی به جایی دیگر وجود دارد.
این مسئول با اشاره به تعداد زیاد مراجعان سازمان تاکسیرانی، ادامه داد: تغییر مکان سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین به ساختمان نو موجب می‌شود فضای بهتری برای ارائه خدمات به مراجعان در اختیار داشته باشیم.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به نقش مهم اصحاب رسانه در اطلاع رسانی عملکرد این سازمان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با افزایش تعاملات اصحاب رسانه با مسئولان سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین بتوانیم ضمن پاسخگویی به سؤالات شهروندان، آنان را از اقداماتی که در این سازمان انجام می‌شود؛ آگاه کنیم.
انتهای پیام/9003


منبع: اجتماعی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان