۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین امانت داری باید اولویت خبرنگاران باشد
کد خبر: ۴۸۹۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرحوزه علمیه برادران قزوین:

امانت داری باید اولویت خبرنگاران باشد

مدیرحوزه علمیه برادران قزوین گفت: یک خبرنگار باید با دقت تمام اخبار را به موقع و درست در اختیار مردم و مسئولین قرار دهد و ارتباط بین خبرنگاران و مسئولین باید همیشه برقرار باشد که می تواند مشکلات مردم را در اختیار مسئولین قرار دهد.

امانت داری باید اولویت خبرنگاران باشد
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت الاسلام سید موسی ابراهیمی مدیرحوزه علمیه برادران در دیدار با جمعی از مدیران مدارس علمیه ضمن تبریک روز خبرنگار وگرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و دیگر خبرنگاران شهید استان گفت: خبرنگاران ما امروز در تمام عرصه های مختلف این نظام مقدس جمهوری اسلامی با ارائه اخبار صحیح از اوضاع و احوال کشور و دیگر کشورهای مختلف نقش مهم و تاثیرگزاری داشته اند که شهدای اصحاب رسانه خود گواه این مطلب است.
حجت الاسلام ابراهیمی بیان داشت: آن چیزی که امروز برای خبرنگاران ما از اهمیت بالایی برخوردار است این است که باید امانت داری وصداقت در اخبار اولویت کار این عزیزان باشد.
این مسئول خاطرنشان کرد: یک خبرنگار باید با دقت تمام اخبار را به موقع و درست در اختیار مردم و مسئولین قرار دهد و ارتباط بین خبرنگاران و مسئولین باید همیشه برقرار باشد که می تواند مشکلات مردم را در اختیار مسئولین قرار دهد.
وی تصریح کرد: در برخی از مواقع در رسانه ملی، خبرگزاری ها و یا در مطبوعات مشاهده می‌کنیم که برخی از مشکلات مردم از طریق همین خبرنگاران به درستی در اختیار مسئولین امر قرار گرفته و برطرف شده است.
حجت الاسلام ابراهیمی به اهمیت کار اطلاع رسانی وخبرنگاری در روایات اشاره و ابراز کرد: کار درست اطلاع رسانی آنقدر اهمیت دارد که حضرت علی (ع) در وصیت نامه خود به امام حسن مجتبی (ع) فرمود(برو بررسی کن واخبار گذشته ها را به درست بیاور واخبار را خوب نگاه کن ).
همچنین حجت الاسلام ابراهیمی از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز قزوین، خبرگزاری های استان، پایگاههای اطلاع رسانی و مطبوعات استان به خاطر انعکاس خوب اخبار و برنامه های مدارس حوزه های علمیه قدردانی نمود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان