۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین دیدار اعضای شورای شهر قزوین از سایت خبری- تحلیلی صبح قزوین
کد خبر: ۴۸۸۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

ظهر امروز صورت گرفت؛

دیدار اعضای شورای شهر قزوین از سایت خبری- تحلیلی صبح قزوین

اعضای شورای شهر قزوین ظهر امروز از سایت خبری- تحلیلی صبح قزوین دیدار کردند.

دیدار اعضای شورای شهر قزوین از سایت خبری- تحلیلی صبح قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اعضای شورای شهر قزوین به مناسبت روز خبرنگار و تقدیر از عملکرد رسانه ای سایت خبری- تحلیلی صبح قزوین ظهر امروز(یکشنبه) از دفتر پایگاه خبری- تحلیل صبح قزوین دیدار کردند.
در ابتدای این دیدار عباس ظاهری، رئیس شورای شهر قزوین با ابراز خوشحالی از حضور رسانه‌های فعال در استان اظهار کرد: هفده سال پیش این فکر باز و نگاه باز خبرنگاری برجسته در عرصه رسانه یعنی شهید صارمی توسط یک فکر متحجر و خوارج زمان به شهادت رسید.
وی در ادامه افزود: دیدار با اهالی رسانه نباید فقط محدود به روز خبرنگار شود و در این راستا تصمیم گرفته ایم که نشست جداگانه ای به جز این دیدار داشته باشیم تا صحبت‌ها و نظرات شما خبرنگاران را از نزدیک بشنویم و این دیدار فقط در راستای تقدیر از عملکرد شما اهالی رسانه است.
در ادامه این دیدار مریم نخستین یکی از اعضای شورای شهر قزوین با اشاره به وظیفه خطیر رسانه در جامعه امروز اذعان کرد: بحث خبر در عرصه ای که تکنولوژی پیشرفت زیادی داشته است، صحت خبر و وجود شبکه‌های اجتماعی گاهی خود خبر را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.


وی در ادامه افزود: با حضور نقدهای فراوان در فضای شکل گرفته در شبکه‌های مجازی، یک رسانه ارزشی باید خیلی با دقت وارد عرصه خبررسانی شود و در زمینه انتشار خبر و صحت آن و سایر مسائلی که باید رعایت شود، به خصوص رسانه صبح قزوین که در استان جزء رسانه‌های خوب می‌باشد.
این عضو شورای شهر ادامه داد: دوستان ما در مدیریت شهری تاثیرگذارترین مجموعه بر شرایط زندگی و اقتصاد قزوین را دارند مدیریت شهری که گاهی اوقات شرایط زندگی بسیاری از خانواده‌ها را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و ارتباط مدیریت شهری با رسانه ها قابل چشم پوشی نیست.
وی ابراز کرد: امیدوارم این ارتباط و تعامل خوب بین رسانه شما و مدیریت شهری روز به روز افزایش یابد، همچنین حضور 9 نفر از اعضای سیزده نفره شورای شهر قزوین نشان از احترامی است که ما در شورای شهر برای اصحاب رسانه قائل هستیم.
نخستین در پایان گفت: ما به این امر واقف هستیم که خبرگزاری ‌ها و اصحاب رسانه از جمله قشرهای مظلومی هستند که از کمترین امکانات رفاه اجتماعی برخوردارند؛ بحث بیمه، حقوق ماهیانه و امکانات رفاهی از این جمله است، امیدوارم مسئولین مرتبط به این موضوع توجه لازم داشته باشند.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان