۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین برخورد با رسانه‌ها را به مصلحت نمی‌دانم/وزارت ارشاد فضا را برای نقد و بررسی موضوع مهم هسته‌ای باز کند
کد خبر: ۴۸۷۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

حدادعادل:

برخورد با رسانه‌ها را به مصلحت نمی‌دانم/وزارت ارشاد فضا را برای نقد و بررسی موضوع مهم هسته‌ای باز کند

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه برخورد با رسانه‌ها را به مصلحت نمی‌دانم، گفت: وزارت ارشاد فضا را برای نقد و بررسی موضوع مهم هسته‌ای باز کند.

 برخورد با رسانه‌ها را به مصلحت نمی‌دانم/وزارت ارشاد فضا را برای نقد و بررسی موضوع مهم هسته‌ای باز کند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، غلامعلی حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در جمع 80 نفر از خبرنگاران استان خراسان رضوی که به مناسب روز خبرنگار در مجلس حضور یافتند، اظهارداشت: امروز به برکت انواع فناوری‌ها خبر به نوعی همه را احاطه کرده است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه کار رسانه‌ای امروز بیشتر از همه ادوار تاریخ مهم شده و جایگاه خاصی پیدا کرده است گفت: خبرنگاران در هدایت یا خدایی نکرده گمراهی اذهان نقش قابل توجهی دارند و این جز با تعهد و مسئولیت نمی‌تواند به سرانجام مطلوب برسد.

حدادعادل با تأکید بر اینکه گر چه در دنیای غرب نگاه به کار خبری متفاوت از جایگاهی است که ما به آن اعتقاد داریم افزود: آزادی برای رسانه شرط لازم بوده اما کافی نیست؛ باید به برکت آزادی بتوان از حقیقت دفاع کرد اما اگر آزادی برای ترویج دروغ و ظلم استفاده شود ارزشی ندارد.

وی با بیان اینکه آزادی زمانی ارزش دارد که راه را برای حقیقت باز کند، تصریح‌کرد: کسانی که کار رسانه‌ای می‌کنند همانطور که دغدغه آزادی دارند باید دغدغه حقیقت هم داشته باشند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: بعضی مواقع فضاسازی رسانه‌ای به اسم آزادی کاه را کوه و کوه را کاه می‌کند مثال آن را می‌توان در اتفاقات امروز یمن دید که چگونه رسانه‌های دنیا به موضوعات گوناگونی می‌پردازند اما از کشتار یمن غافلند.

حدادعادل همچنین ضمن تبریک روز خبرنگار افزود: انتظار ما از وزارت ارشاد این است که فضا را برای نقد و بررسی در موضوع هسته‌ای از سوی رسانه‌ها بیشتر از این باز کند بالاخره این موضوع مهم است و احساس نگرانی درباره آن طبیعی است و باید آزادی بیشتری به رسانه‌ها و مطبوعات داده شود؛ برخورد با رسانه‌های در این شرایط که باید فضا و نقد و بررسی باز باشد به مصلحت نمی دانم.

در پایان این جلسه چند تن از خبرنگاران به نمایندگی از همکاران خود سؤالاتی را مطرح کردند و حداد عادل به آنها پاسخ گفت.


انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان