۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین همه معادلات اقتصادي كشور متاثر از انتخابات پيشرو است
کد خبر: ۴۸۶۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

عجم:

همه معادلات اقتصادي كشور متاثر از انتخابات پيشرو است

استاندار در نشست با مديران صدا و سيماي مركز قزوين انتخابات را نماد حماسه سياسي در كشور دانست.

همه معادلات اقتصادي كشور متاثر از انتخابات پيشرو است
به گزارش صبح قزوین، عجم استاندار قزوين نقش رسانه ملي را در برگزاري شكوهمند انتخابات رياست جمهوري و همچنين انتخابات شوراهاي اسلامي بي بديل دانست و گفت: با توجه به انواع مخاطبان شبكه هاي راديويي و تلويزيوني با آگاهي بخشي اطلاع رساني و ايجاد اعتماد در جامعه مي توانند نقش ويژه اي در جلب مشاركت عمومي داشته باشند.
عجم اظهار كرد: همه معادلات اقتصادي كشور و فرايند مذاكرات هسته اي متاثر از انتخابات پيشرو است و ضرورت اين امر همبستگي ملي و انسجام اجتماعي راهبرد رسيدن به اهداف و آرمان هاي والاي نظام است.
وي ادامه داد: جريان اپوزاسيون و ضد انقلاب از هيچ تلاشي براي ضربه زدن به انقلاب فروگذاري نمي كنند بنابراين مي طلبد مردم ايران اسلامي قبل از انتخابات هم براي تثبيت مشاركت ايجاد شده در صجنه حاضر باشند و اين مهم وظيفه رسانه ملي را سنگين تر مي كند.
وي با برشمردن ظرفيت هاي اقتصادي استان قزوين اشاره كرد: اين استان هم اكنون حدود 5 درصد از اقتصاد كشور را در اختيار دارد و سال گذشته با وجود تحريم ها صادرات در اين استان با تكيه بر توانمندي حوزه هاي صنعتي 12 درصد افزايش داشته است.
صادقي جهاني مدير كل صدا و سيماي مركز قزوين با اشاره به برنامه ريزي منسجم رسانه ملي در شبكه هاي راديويي و تلويزيوني براي برگزاري هرچه بهتر انتخابات گفت: صدا و سيماي مركز قزوين در يك جدول زمان بندي شده تلاش دارد با بهره گيري از ظرفيت هاي موثر رسانه اي براي مشاركت گسترده مردم براي آرمان هاي انقلاب اسلامي راهبردهاي تعيين شده از سوي امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب براي انتخابات مسئولانه و آگاهانه جامعه گام هاي لازم در بازده زماني بردارد.
انتهاي پيام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان