۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین بازدید از جایگاه های CNG شهرهای اردبیل و مراغه انجام گرفت
کد خبر: ۴۸۵۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون برنامه‌ریزی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبرداد:

بازدید از جایگاه های CNG شهرهای اردبیل و مراغه انجام گرفت

معاون برنامه‌ریزی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: به منظور تحلیل حساسیت و تعیین زمان و مسیر مناسب جهت واگذاری جایگاهها به بخش خصوصی از جایگاه های سی ان جی شهرهای اردبیل و مراغه بازدید به عمل آمد.

بازدید از جایگاه های CNG شهرهای اردبیل و مراغه انجام گرفت
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، سیدمهدی تقوی افزود: با توجه به تجربه تلخ حاصل از واگذاری جایگاهها به بخش خصوصی در سالهای قبل ، مقرر گردید تا از تجارب موفق واگذاری در سطح کشور استفاده نمائیم، بنابراین بازدید از جایگاه های CNG شهرهای اردبیل و مراغه با توجه به موفقیت چند ساله در این زمینه توانست تأثیرات مثبتی در تحلیل اطلاعات و آمار و همچنین تشخیص نقاط قوت و ضعف مبحث واگذاری در اختیار ما قرار دهد .
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه یکی از دستورکار های سال جاری این سازمان بررسی دقیق شرایط واگذاری جایگاه های سی‌ان‌جی است، لذا بازدیدهای برون شهری جهت استفاده از تجربیات سایر شهرها لازم و ضروری می باشد.
معاون برنامه‌ریزی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: در این راستا پس از بررسی های انجام شده با توجه به تعداد جایگاههای موجود در شهرهای اردبیل و مراغه و سابقه واگذاری چندساله آنها برآن شدیم تا با بازید از این شهرها از تجربیات آنان در واگذاری جایگاه ها بهره مند شویم.
تقوی تصریح کرد: پس از بازدیدها ضمن تعیین چند شاخص ارزیابی مناسب از جمله قیمت تمام شده هر مترمکعب گاز و همچنین سرانه هزینه های عمومی برای هر مترمکعب، توانستیم سازمان تاکسیرانی قزوین را با سازمان تاکسیرانی شهرهای اردبیل و مراغه از نظر جایگاههای CNG مقایسه نمائیم ، که نتایج حاصل متعاقبا در تصمیم گیریهای سازمان اثر گذار خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: شهرهای اردبیل و مراغه سابقه بیشتری در واگذاری جایگاه های CNG به بخش خصوصی دارند و نتایج حاصل از تحقیق و تحلیل اطلاعات نیز به این موضوع اذعان دارد که آنها توانسته اند خود را از تصدی گری دور کرده و به وظایف اصلی و سازمانی خود که نظارت عالیه است، بپردازند .



انتهای پیام/7008

منبع: تاکسیرانی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان