۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین صداقت و شجاعت رمز ماندگاری در عرصه خبرنگاری است
کد خبر: ۴۸۴۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام عابدینی:

صداقت و شجاعت رمز ماندگاری در عرصه خبرنگاری است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین صداقت و شجاعت را از اصول مهم حرفه خبرنگاری دانست و گفت: خبرنگاری به نوعی شغل انبیاء الهی هم محسوب می شود.

صداقت و شجاعت رمز ماندگاری در عرصه خبرنگاری است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در آیین پاسداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران صدا و سیما اظهار کرد: هرچقدر به سمت خدا حرکت کنیم کارمان رنگ خدایی گرفته و اثر بیشتری بر روی مخاطب می گذارد.
وی از خبرنگاران خواست در مخابره کردن اخبار قسط و عدل را در نظر گرفته و اخبار را با در نظر گرفتن اولویت و مصلحت پخش کنند.
حجت الاسلام عابدینی اولویت‌بندی اخبار را نشان‌دهنده بصیرت و درک یک خبرنگار دانست و افزود: اگر خبرنگاری در بسترسازی و دعوت مردم به اندیشه‌های الهی و آرمان‌های انبیاء باشد، مبارک است، در غیر این صورت دچار خسران در دنیا و آخرت شده‌ است.
امام جمعه قزوین عنوان کرد: در قرآن کریم خداوند متعال از اتفاقاتی مانند قیامت، ولایت و رسالت به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اخبار یاد کرده است.
امام جمعه قزوین حریت و آزادگی در همه شغل ها به ویژه کار خبرنگاری همراه با بصیرت و آگاهی را برای رسیدن به نتیجه مطلوب مهم دانست و افزود: اگر درکار خبرنگاری حریت و آزادگی باشد، قطع‌‍ به یقین خداوند متعال قلم شما را روان کرده و زبان ‌شما را گویا می‌کند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین هم دراین مراسم خبرنگاری را کاری سخت و طاقت فرسا دانست و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگارگفت: رسالت خبرهایی که در تاریخ ماندگار می شوند، بر عهده خبرنگاران است.
ابوالفضل معصومی فر با اشاره به موفقیت های سال های اخیر معاونت خبر صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: در ارزیابی های این سال ها معاونت خبر قزوین همواره جزو پنج استان برتر کشور بوده است و این حرکت روبه رشد حوزه خبر را نشان می دهد.
در پایان این مراسم از خبرنگاران صداوسیمای مرکز قزوین، عوامل برنامه ی شمیم سحر، عوامل موفق رادیو قزوین و همچنین روابط عمومی مرکز تجلیل شد.




انتهای پیام/7008

منبع: صدا و سیمای قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان