۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین بيانات مقام معظم رهبري همواره راهگشاي مشكلات كشور است
کد خبر: ۴۷۶۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

خطبه هاي نماز جمعه استان قزوين

بيانات مقام معظم رهبري همواره راهگشاي مشكلات كشور است

استقلال و اقتدار امروز ايران اسلامي مرهون پيروي از ولايت فقيه است و تمام فتنه هاي دشمنان براي ضربه زدن به اين جايگاه است.

بيانات مقام معظم رهبري همواره راهگشاي مشكلات كشور است
به گزارش صبح قزوين، آيت الله اسلامي امام جمعه تاكستان گفت: يكي از مهم ترين مشكلات و چالش هاي فرهنگ غرب استفاده ابزاري از زن و رواج بي بند و باري است اما در دين مبين اسلام نگاه واقع بينانه به شخصيت زن و جايگاه اجتماعي آن شده است.
حجت الاسلام و المسلمين فاطميان امام جمعه اقباليه اظهار كرد: حضور پر شور مردم در انتخابات پيش رو موجب حفظ دستاوردها و اقتدار بيشتر نظام اسلامي خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمين روحاني امام جمعه محمود آباد نمونه بيان كرد: توطئه جديد سلفي ها و رژيم صهيونيستي در سوريه و تخريب حرم نوراني حجر بن عدي، از ياران امير المومنين (ع) را محكو كرد.
حجت الاسلام و المسلمين زرينه امام جمعه بوئين زهرا با اشاره به ديدارهاي اخير رهبر معظم انقلاب اسلامي، بيانات معظم و له را همواره راهگشاي حل مشكلات كشور دانست.
حجت الاسلام و المسلمين حسيني امام جمعه الموت افزود: دور كردن ملت ايران از آرمان ها و دستاوردهاي آن، مهم ترين هدف دشمنان در تحريم هاي اقتصادي است.
حجت الاسلام و المسلمين موسوي امام جمعه آبيك گفت: تحقق اهداف حماسه اقتصادي و به طبع آن رشد و توسعه كشور در سايه حمايت از سرمايه و كار ايراني و استفاده از كالاهاي توليد داخل است.
حجت الاسلام و المسلمين خدايي امام جمعه ضياء آباد بيان كرد: حضرت زهرا(س)، الگوي شايسته اي براي زنان اسلام و همه انسان هاي آزاده جهان است.
حجت الاسلام و المسلمين عاملي امام جمعه موقت شال با اشاره به روز مادر، نقش آنان را در تربيت و شكل گيري صحيح شخصيت كودكان مهم دانست.
حجت الاسلام و المسلمين انصاري خطيب نماز جمعه دانسفهان با اشاره به انتخابات پيش رو از مردم خواست ضمن حضور گسترده در اين انتخابات، به كانديداي اصلح راي دهند.
حجت الاسلام و المسلمين صالحي امام جمعه آبگرم تاكيد كرد: شركت پر شور مردم در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا موجب اقتدار بيشتر ايران اسلامي در جهان خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمين سماواتي امام جمعه خرمدشت اظهار كرد: استقلال و اقتدار امروز ايران اسلامي مرهون پيروي از ولايت فقيه است و تمام فتنه هاي دشمنان براي ضربه زدن به اين جايگاه است.
حجت الاسلام و المسلمين زارعي امام جمعه اسفرورين گفت: برگزاري پر شور و گسترده انتخابات از اهداف حماسه سياسي است و حمايت از كار و سرمايه ايراني هم موجب تحقق حماسه اقتصادي خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمين عادل پور امام جمعه الوند افزود: مهم ترين هدف از ايجاد اختلاف و تفرقه در جوامع اسلامي، فروش و تجارت سلاح و كسب سود بيشتر شركت هاي غربي است.
حجت الاسلام و المسلمين هاشمي امام جمعه آوج تاكيد كرد: خريد كالاي داخلي، پرهيز از اسراف و حمايت مسئولان از توليد كنندگان داخلي از عوامل موثر در تحقق حماسه اقتصادي است.
حجت الاسلام و المسلمين اكبري امام جمعه خاكعلي با گرامي داشت ياد و خاطره استاد شهيد مطهري گفت: نشر آثار اين شهيد در جامعه به ويژه در نسل جوان بايد گسترش پيدا كند.
انتهاي پيام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان