۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مشتری مداری اولویت اصلی بیمه معلم است / فعالیت ۳۵ شعبه و یک هزار و ۲۰۰ نمایندگی بیمه معلم در سطح کشور
کد خبر: ۴۷۵۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت بیمه معلم:

مشتری مداری اولویت اصلی بیمه معلم است / فعالیت ۳۵ شعبه و یک هزار و ۲۰۰ نمایندگی بیمه معلم در سطح کشور

مدیر عامل شرکت بیمه معلم گفت: بحث مشتری مداری از سال گذشته در اولویت فعالیت شرکت بیمه معلم قرار گرفت و در این راستا آموزش‌های لازم جهت جلب رضایت بیشتر مشتریان به پرسنل شرکت بیمه ارائه می‌شود.

مشتری مداری اولویت اصلی بیمه معلم است / فعالیت ۳۵ شعبه و یک هزار و ۲۰۰ نمایندگی بیمه معلم در سطح کشور
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، محمد ابراهیم تحسیری، مدیرعامل شرکت بیمه معلم ظهر امروز در مراسم افتتاحیه محل جدید سرپرستی بیمه معلم استان قزوین با تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران نقش موثری در انعکاس اخبار صحیح به عامه مردم دارند.
وی در ادامه با اشاره به شروع  فعالیت بیمه معلم افزود: شرکت بیمه معلم از سال 73 فعالیت خود را در کشور شروع کرد که در حال حاضر دو سهامدار عمده این شرکت، صندوق ذخیره فرهنگیان با 60 درصد سهام متعلق به فرهنگیان و 40 درصد به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اختصاص دارد که دو بازوی بسیار مهم و پشتوانه شرکت بیمه هستند.
مدیرعامل شرکت بیمه معلم خاطرنشان کرد: از سال 92 این شرکت تعامل خود را با وزارت آموزش و پرورش توسعه داد و توافق نامه‌هایی با این وزارت‌خانه و مسئولین مربوطه منعقد کرد.
این مسئول تصریح کرد: از سال گذشته بحث مشتری مداری در اولویت فعالیت شرکت بیمه معلم قرار گرفت و در این راستا آموزش لازم به پرسنل جهت جلب رضایت بیشتر مشتری ارائه شد.
تحسیری عنوان کرد: اجرای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM به منظور ارتقاء ارتباط با مشتریان و پیگیری بهتر و رفع مشکلات بیمه گذاران فرهنگی و سایر مشتریان از برنامه هایی بود که انجام شد.
وی ادامه داد: با توجه به برنامه استراتژیک 5 ساله که از سال 93 شروع شد در نظر داریم تا جزء 5 شرکت برتر در صنعت بیمه باشیم که با توجه به تجربه مطلوب این بیمه و سهامداران معتبر این شرکت امکان تحقق آن بسیار است. 
مدیرعامل شرکت بیمه معلم بیان کرد: برقراری ارتباط و تعامل بیشتر با آموزش و پرورش، صندوق ذخیره فرهنگیان و سایر سهامداران و مشتریان عادی از برنامه های سال 94 این شرکت است.
تحسیری خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت مطلوب استان قزوین که استانی صنعتی و دارای بازاری وسیع است به شکل شایسته‌ای استفاده کنیم.
وی با اشاره به تعداد نمایندگی های بیمه معلم در سطح کشور و استان گفت: در حال حاضر بیش از 35 شعبه و یک هزار و 200 نمایندگی در سطح کشور فعالند که سهم استان قزوین 20 نماینده فعال است.
این مسئول خاطر نشان کرد: بیمه معلم در همه رشته‌های بیمه‌ای فعال است اما یکی از اولویت‌ها در برنامه استراتژیک این شرکت، بیمه عمر و سرمایه گذاری است. 
تحسیری عنوان کرد: یکی از طرح‌هایی که از چندی پیش با همکاری بانک ملت عملیاتی شد، راه اندازی برنامه پرداخت ویژه بود تا مشتریان هر زمان که با مشکلی مواجه شدند بتوانند به راحتی با ارائه مدارک و اسناد خسارت خود را دریافت نمایند.
سمیعی معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: روابط انسانی از اهمیت فراوانی برای ما برخوردار است بنابراین ارائه دهندگان خدمات به معلمان، باید به منزلت و جایگاه اجتماعی معلمان توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وی در ادامه افزود: همه ما روزی دانش آموزِ معلمان بودیم و حتی بالاترین مقام رسمی کشور نیز در کلاس درس  معلمان حضور داشته‌اند بنابراین هر چه قدر هم که به جامعه فرهیخته فرهنگیان خدمت کنیم، بازهم کم است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان