۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین صدای خبرنگار
کد خبر: ۴۷۵۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

یادداشت روز/

صدای خبرنگار

آنچه که طی سال های اخیر بیش از پیش نمود داشته، ماندن دست اصحاب قلم و خبر در پوسته بروکراسی اداری است که بخش اعظم آن به عدم اشراف این اهالی به حقوق خود و بعضا بی تفاوتی و کسالت آن ها در پیگیری انتظارات شان باز می گردد.

صدای خبرنگار
به گزارش صبح قزوین ، زمان زیادی از واقعه خونین شهادت خبرنگار حماسه ساز ایرانی نمی گذرد؛ شهادتی که جاودانه شد و طی آن سکوت تقویم درهم شکست و روزی را به نام شهید صارمی و خبرنگار در تاریخ و تقویم کشورمان ثبت شد.
در این روز فن شریف خبرنگاری که در کوره راه مشکلات و مصائب ایام، بر دردها و آلام آحاد مختلف مردم قلم التیام می کشد گرامی داشته می شود.
خبرنگار کسی است که با نگاه ژرف و عمیق خود با اتکا به خداوند منان، قلم خود را در راستای بررسی مسائل، نارسائیها و ناهنجاری های جامعه به حرکت درمی آورد به امید آنکه شرایط لازم را برای احقاق حقوق اقشار مختلف مردم فراهم نماید.
کم نبودند خبرنگارانی که در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و در تب و تاب جوشش رویدادهای ورزشی و غرورآفرینی دستاوردهای علمی و فناوری حضور یافته و با انعکاس اخبار و افشای حقایق، جان با ارزش خود را در راه اعتقاد راسخ به انجام رسالت خبری فدا کرده اند.
این ساکنان وادی قلم سال هاست با ورود به دنیای نوین اطلاع رسانی همراه زمان به بافت جریانات مردمی و دولتی رسوخ کرده و به عنوان یار دیرین، دلسوزانه پای نمایش واقعیات و فریاد نیازها ایستاده اند.
متاسفانه آنچه که طی سال های اخیر بیش از پیش نمود داشته، ماندن دست اصحاب قلم و خبر در پوسته بروکراسی اداری است که بخش اعظم آن به عدم اشراف این اهالی به حقوق خود و بعضا بی تفاوتی و کسالت آن ها در پیگیری انتظارات شان باز می گردد.

انتهای پیام/6001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان